بن‌لادن کوچک کشته شد

حمزه بن لادن پسر “اسامه بن لادن” رهبر سابق القاقده، در نامه‌ای که از سوی شبکه‌های انترنتی القاده منتشر شده است از مرگ پسر ۱۲ ساله‌اش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از ایندیپندنت، در گزارشی که از منابع تروریستی به دست آمده مشخص شده که نواسه اسامه بن لادن در یک حمله هوایی در مرز افغانستان و پاکستان کشته شده اما سایرین می‌گویند، احتمال مرگ او به دلیل بیماری بیشتر است.

حمزه بن لادن در نامه خود نوشت: شهادت فرزند قهرمانمان و نواسته آن مرد شجاع را به خود و به شما تسلیت می‌گوییم.

به گفته وی، فرزندش را که به یاد پدرش نام اسامه را به او نهاده بود، “معمولا در بازی‌هایش با سایر کودکان، دراز می کشید، چشمانش را می‌بست، به آرامی لبخند می‌زد و صحنه شهادت خود را تقلید می‌کرد. وی افزود، این پسربچه در اثر مرگ پدربزرگش به قدری متاثر شد که انتظار آن را نداشتیم.

با این حال شبکه خبری عربستانی “العربیه”، به نقل از منابع خود اعلام کرد، به احتمال زیاد مرگ این پسر به دلیل بیماری‌ای بود که سال گذشته به آن دچار شد و اقدامات درمانی مناسبی را دریافت نکرد.

در میان نگرانی‌ها در خصوص تبدیل شدن حمزه بن لادن به رهبر یا یکی از شخصیت‌های برجسته القاعده، سال گذشته وی به فهرست سیاه مبارزه با تروریسم آمریکا اضافه شد. در ماه نوامبر وی از گروه‌های تروریستی درخواست کرد که انتقام مرگ پدرش در حمله آمریکا را بگیرند.

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *