بزرگترین شبکه قاچاقچی مواد مخدر در قندهار از هم پاشید

نیروهای ویژه مبارزه علیه مواد مخدر وزارت امورداخله کشور، بزرگترین شبکه قاچاق مواد مخدر را در ولایت قندهار شناسایی و از بین بردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این نیروها در یک عملیات تجسسی موفق به کشف و ضبط هزاران کیلو گرام مواد مخدر و دستگیری هشت تن از مافیای مواد مخدر در ولسوالی پنجوایی ولایت شده اند.

براساس معلومات معینیت مبارزه علیه مواد مخدر وزارت امورداخه کشور، دراین عملیات،۶۵۰۰  کیلوگرام تریاک پخته، ۱۳۵ کیلوگرام تریاک خام، ۳۲۴  کیلوگرام هیروئین،۱۰  کیلوگرام چرس، ۹ میل کلاشینکوف، ۲  میل ماشین دار پیکا،۶  پایه مخابره

کشف و بدست آمده است.

معینیت مبارزه علیه مواد مخدر وزارت امورداخله گفته است که این عملیات در سال ۱۳۹۳ بی سابقه بوده و در آن بزرگترین محموله مواد مخدر بدست آمده است.

این عملیات در ولسوالی پنجوایی ولایت قندهار از سوی قطعه خاص عملیاتی ۴۴۴ اجرا شده و در جریان آن درگیری میان نیروهای امنیتی و قاچاقچیان صورت گرفت که پس از آن به تعداد ۵ عراده واسطه نوع لندکروزر از قاچاقچیان به دست نیروهای امنیتی کشور افتاده است.

همچنین در این عملیات هشت تن از قاچاقچیان نسبتا بزرگ دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به قوه عدلی و قضایی اختصاصی مبارزه علیه مواد مخدر در شهر کابل انتقال خواهند نمود.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *