برنامه ویژه امنیتی در ایام عید سعید فطر در کابل

فرماندهی پولیس کابل از اتخاذ تدابیر ویژه امنیتی در ایام عید سعید فطر در شهر کابل خبر داده و مسئولیت تامین امنیت و تنفیذ قانون را از وظایف و مسئولیت های اصلی خود دانسته است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، رهبری و منسوبین فرماندهی پولیس کابل ضمن تبریک عید سعید فطر را به شهروندان کابل گفته است که این اداره همواره در تلاش آن بوده است تا مردم در فضای امن زندگی نمایند چرا که در روزهای ویژه همچو روزهای عید عبور ومرور مردم در شهر و حضور آنان در میله جاها بیشتر میباشد.

براساس اعلامیه خبری فرماندهی پولیس کابل، برای اینکه شهروندان کابل در فضای کاملا امن روزهای عید را سپری نمایند برنامه مشترک امنیتی ازسوی پولیس، ریاست امنیت ملی، فرقه ۱۱۱ اردوی ملی روی دست گرفته و تدابیر ویژه امنیتی اتخاذ شده است.

برعلاوه حوزات امنیتی، قطعات دیگر پولیس که مسئولیت تامین امنیت را در محلات مربوطه ایشان دارند نیز در کنار نیروهای پولیس در تمامی محلات، جاده ها و ساحات تفریفی حضور دارند.

 پولیس کابل ازتمامی خانواده ها و شهروندان کابل خواسته است که به جوانان شان را توصیه نمایند تا از تیز رانی های وسایط، استفاه ازو سایط بدون اسناد، کشمکش ها و گفتگو های بی مورد، استفاده از مواد و آشیایی که باعث اخلال اذهان نیروهای امنیتی و مردم می گردد به گونه جدی اجتناب کنند و در صورت تخلف با آنان برخورد قانونی میشود.

همچنان پولیس کابل از تمامی شهروندان خواسته تا درتامین امنیت با آنان همکار باشند و درصورت مشاهده افراد و یا عمل مشکوک به نزدیکترین پوسته امنیتی پولیس اطلاع داده و یاهم به شماره ۱۰۰ عاجل پولیس کابل درتماس شوند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *