برخورد پولیس با دخترخانمها و پسرا درکافی شاپ های کابل

آمریت حوزه سوم امنیتی پولیس کابل در تازه ترین مورد به کافی شاپ ها و رستورانت های که در آنجا بیشتر دخترخانمها و پسرا گردهم می آیند، رفته مجالس عمومی و خصوصی این جوانان را برهم زد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، شامگاه روز شنبه (۱۸ اسد) مسئولین و سربازان تحت امر حوزه سوم امنیتی در غرب شهرکابل، به چند کافی شاپ و رستورانت که در ساحه پل سرخ و کارته چهار فعالیت دارند، هجوم بردند و دها تن از دخترخانم ها و پسران را به حوزه پولیس بردند.

معمولا مجموع از کافی شاپ ها و رستورانت های که در ساحه پل سرخ و کارته چهار شهر کابل فعالیت می کنند دارای قلیان و چای خانه های است که بیشتر از مشتریان آنان را دخترخانمها و پسران جوانی تشکیل می دهد که برای مدتی در کنارهم سپری می کنند.

عبدالوسع احمدی یکی از مشتریان این کافی شاپ هاست او بسیار با جرئت و با کمال خودنمایی می گویندکه من همرای دوست دخترم همانند دهها تن دیگر در کافی شاپ نشسته و مصروف کشیدن قلیان بودیم که ناگاهان سرو صدا های مامورین پولیس در داخل قلیان خانه بلندشد و ما را بسوی دروازه خروجی کافی شاپ هدایت کردند.

او می گوید زمانی که متوجه شدم ما را به حوزه امنیتی می برد از دست سرباز پولیس پا به فرار گذاشتم و دختر که همرایم بود نیز از ساحه فرار کرد.

به گفته وی، پولیس دها تن از دخترخانم ها را همرا با پسرا از چند کافی شاپ و رستورانت های پل سرخ و کارته چهار جمع آوری کرده و با زور به حوزه سوم امنیتی برده اند.

در همین حال مسئولان حوزه سوم امنیتی می گویند که این حرکت آنها بنا بر دستور فرمانده عمومی پولیس کابل و شخص وزیر امورداخله کشور به منظور مبارزه با بی بندوباری ها و جلوگری از هرگونه فحاشی در کافی شاپ ها و رستورانت ها صورت گرفته است.

بسیاری از شهروندان کابل می گویند برخی از کافی شاپ ها و رستورانت ها به نام های مختلف و قلیان زمینه بی بندوباری ها و نوشیدن مشروبات الکلی را برای جوانان مهیا کرده و این امر باعث می شود تا بیشتر از دخترخانمها با پسرا در این مکانها کارهای خلافی را انجام دهند.

در همین حال شاهدان عینی می گویند که ده ها تن از سربازان پولیس با موتر رنجرحامل  شان ناگهانی به کافی شاپ و رستورانت ریختند و تمامی جوانان که در داخل این رستورانت و کافی شاپ ها بودند با زور سوار رنجر کرده با خود به حوزه بردند.

آنان می گویند کسانی که از رفتن به حوزه پولیس و سوار شدن به رنجر خود داری می کردند با آنان بخورد می شد.


Author

About Author

1 thought on “برخورد پولیس با دخترخانمها و پسرا درکافی شاپ های کابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *