برادر ولسوال نام‌نهاد طالبان برای خواجه بهاءالدین کشته شد

مقام‌های امنیتی ولایت تخار می‌گویند که در ادامه درگیری‌ها بین نیروهای امنیتی و طالبان مسلح در ولسوالی خواجه‌بهاءالدین، برادر ولسوال نام‌نهاد طالبان مسلح برای این ولسوالی کشته شد.

فقیرمحمد جوزجانی فرمانده پولیس تخار به خبرگزاری خاورمیانه گفت، برادر ملاکمال ولسوال نام‌نهاد طالبان مسلح برای ولسوالی خواجه‌بهاءالدین همراه با ۳ محافظش بامداد امروز (۶ثور) کشته شده است.

فرمانده پولیس تخار می‌گوید، عملیات بازپس‌گیری پوسته‌های از دست رفته در منطقه چرسی‌ها بشدت ادامه دارد.

در عین حال، سنت‌الله تیمور سخنگوی والی تخار می‌گوید، قادر یکی از فرماندهان مشهور گروه طالبان مسلح نیز صبح امروز در منطقه الفناق ولسوالی درقد کشته شده است.

مقام‌ها در ولایت تخار علت کندی عملیات بازپس‌گیری پوسته‌های از دست رفته را ماین‌گذاری مسیرهای منتهی به این پوسته‌ها می‌دانند و می‌گویند به زودترین فرصت طالبان را از این مناطق عقب می‌رانند.

در حمله طالبان مسلح بالای پوسته‌های امنیتی ولسوالی درقد که یک روز پیش انجام شده است، سه پوسته نیروهای امنیتی به دست طالبان مسلح سقوط کرده و همچنان ۷ سرباز پس از اسارت از سوی این گروه تیرباران شده است.

طالبان مسلح پیش از این با ارسال خبرنامه‌ای مدعی شده‌اند که در ولسوالی درقد یک پایگاه و ۸ پوسته نظامیان را تصرف کرده‌اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *