اوباما: برای قدرتمند شدن بانوان باید تلاش بیشتری کنیم

باراک اوباما پیشنهاد کرد در شرایطی که مردها در عرصه قدرت دچار مشکلات میشوند، باید از قدرت گرفتن بانوان حمایت بیشتری شود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از  العربیه؛ باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، در سخنرانی روز گذشته که برای گروهی از متخصصان ارتباطات به نام «ناپلئون ها» در پاریس انجام داد، با کنایه اظهار کرد: باید بانوان بیشتری در جایگاه‌های قدرت قرار بگیرند، زیرا به نظر می‌رسد مرد‌ها این روز‌ها دچار مشکلاتی فراوان هستند.

اوباما با تاکید بر اینکه زنان به دلیل اجتماعی بودن از ظرفیت بهتری در مقایسه با مردها برخوردارند افزود: این موضوع را به همه مردان تعمیم نمیدهم.

اوباما در تمام مدت سخنرانی به نام مستقیم هیچ مقام رسمی مردی اشاره نکرد که به گفته او این روز‌ها دچار مشکلاتی باشد. فقط زمانی که درباره کیفیت نقش رهبری زنان در جهان پیش روی ما مورد سوال قرار گرفت، با اطمینان گفت: در زمان حاضر زن‌ها عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند.

رئیس جمهور پیشین آمریکا گفت: او از کسانی که خودشان و اطرافیانشان را مورد سوال قرار می‌دهند، قدردانی می‌کند.

او گفت: چطور می‌توان اطرافیانم را به آدم‌های بهتری تبدیل کنم؟ چطور می‌توانم آن‌ها را قدرتمند کنم؟ چگونه می‌توان تیمی را ایجاد کنم که در آن همه با هم همکاری دارند تا یک کار واحد را انجام دهند؟ طرح پرسش از خود و اطرافیان، بهترین راهکار است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *