امریکا مخالف جشن ازدواج مسلمانان است

یکی از پایگاه های اینترنتی به موضوع جشن‌های ازدواج در عراق، افغانستان و یمن پرداخته که امریکا از سال ۲۰۰۱ با حملات هوایی، آنها را به مراسم ماتم و عزا تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از شبکه العالم؛ آمار برخی از مشهورترین حملات امریکا به این قبیل مراسم  به شرح زیر است:

 حمله به جشن عروسی در ۲۹ دسامبر ۲۰۰۲ در ولایت پکتیا در افغانستان حمله با هواپیماهای B-52 و B1B به مراسم ازدواج که تلفات آن حدود ۱۰۰ نفر بود.

 در حمله دیگری که بالگردهای امریکایی در۱۷ می ۲۰۰۲ در ولایت خوست افغانستان اجرا کردند، ۱۰ نفر کشته شدند.

 همچنین درحمله هواپیماهای B-52 و AC-130 امریکا به یک مراسم ازدواج در اول جولای سال ۲۰۰۲ در ولایت اوروزگان افغانستان، حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر کشته شدند.

 اما از جمله حملات هواپیماهای امریکا در منطقه القائم عراق، می توان به حمله ۲۰ می سال ۲۰۰۴ اشاره کرد که بر اثر آن ۴۲ نفر کشته شدند که داماد و گروه موسیقی نیز جز کشته شدگان بودند.

 درحمله ششم جولای ۲۰۰۸ به ولایت ننگرهار افعانستان که با شلیک موشک به موتر عروس صورت گرفت، ۴۷ نفر از جمله ۳۹ زن و کودک و عروس کشته شدند.

 درحمله ماه اگوست ۲۰۰۸، بمب افکن های امریکایی به مراسم عروسی در ولایت لقمان افغانستان ۱۶ نفر کشته شدند.

 همچنین حمله هواپیماهای امریکایی به مراسم ازدواج در ولایت لوگار افغانستان درهشتم جون ۲۰۱۲، ۱۸ نفر که نیمی از آنان کودک بودند، کشته شدند.

 درحمله هواپیمای بدون سرنشین امریکایی به کاروان عروس در ولایت البیضاء یمن در دوازدهم دسامبر ۲۰۱۳ ، ۱۵ نفر کشته شدند.

 ازدواج تجلی استمرار زندگی و ازدیاد نسل است؛ چرا امریکا ما را زنده نمی خواهد؟!

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *