امرالله صالح از سمت اش کناره گیری کرد

امرالله صالح وزیر در امور اصلاحات سکتور امنیتی و رئیس بورد عالی نظارت برتعینات افسران ارشد قوای دفاعی و امنیتی کشور از سمت اش کناره گیری داد.
به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آقای صالح در صفحه اجتماعی فیس بوک اش عنوانی سران حکومت وحدت ملی نوشت: حضور جلالتماب محترم محمد اشرف غنی رییس جمهور و جلالتماب محترم دوکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه! سلام و درود خدمت تان.

من از سمت وزیر دولت در امور اصلاحات سکتور امنیتی و رییس بورد عالی نظارت برتعینات افسران ارشد قوای دفاعی و امنیتی خودم را مستعفی میدانم.

وی ادامه داد برای که اعضای بورد عالی نظارت و دیگران مقاماتی که درین مدت با من همکاری کردند موفقیت آرزو دارم و از خداوند متعال استدعا می نمایم که برای تمام نیرو های شجاع و باعزت کشور مان که در سنگر های دفاع از عزت و نوامیس ملی خدمت می نمایند پیروزی های بیشتر نصیب گرداند تا باشد مردم مظلوم و درد دیده ای ما را از شر این هراس افگنان مزدور رها سازند.

آقای صالح همچنان برای رهبری دولت در امر آوردن اصلاحات عمیق و با مفهوم در بخش امنیتی و دفاعی نیز ارزوی جدیت بیشترو موفقیت کرد.

امرالله صالح در پایان نوشت:

هموطنان گرامی:

میدانم سوالات زیادی در اذهان شما ایجاد خواهد شد. با مدنظرداشت حرمت به اسرار امنیتی و مصلحت های مهم ملی تلاش خواهم کرد که دلایل و عوامل این تصمیم خویش را بزودی در خدمت توضیح دهم.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *