«اعدام» یگانه راه تامین عدالت در مورد «مهسا»

شماری از مردم اعدام بدون محکمه طولانی عاملان قتل «مهسا» را یگانه راه تامین عدالت و نجات جان «مهساهای دیگر» در کشور می دانند و از حکومت خواسته اند که قاتلین این دختر کوچک را به اشد مجازات برساند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، قتل بی رحمانه دختر ۶ ساله توسط ربایندگان در کابل، موج عظیم واکنش های مردمی را به همراه دارد و خانواده این کودک نیز خواهان تامین عدالت در مورد دخترشان است.

کاربران شبکه های اجتماعی از صبح روز چهارشنبه بدینسو با دست به دست کردن تصاویر این دختر خوردسال، کمپاینی را با هشتک «#قاتلین_مهسا_را_اعدام_کنید» خواهان اعدام عاملان این قضیه شده اند.

امرالله صالح به دنبال این کمپاین در صفحه فیسبوک خود نوشت «راه حل اعدام پرشتاب و واضح. اختطافگر ارزش محکمه طولانی را ندارد. بیایید درین درد یکی شویم و خواستار اعدام عاجل و با شتاب گردیم. اختطاف گر باید اعدام گردد. اعدام گردد. اعدام گردد. هیچ حکم دیگر کمتر از اعدام هیچ دردی را دوا نمیکند و نمیتواند اسم عدالت را با خود داشته باشد. راه حل برای معضله اختطاف اعدام اختطاف گر است و بس. تجربه جهانی نیز همین است.»

از سویی هم یک کاربر فیس بوک با همین هشتک نگاشته «مهسا کودکی بوده که شاید هزاران امید و آرزو در زندگی کودکانه اش داشته؛ اما پست فطرتان زمان او را همراه با آرزوهای کودکانه اش مدفون خاک کردند.»
در همین حال، رئیس جمهور نیز قتل مهسا را جنایت ناپذیرفتنی عنوان کرد و گفت که عاملان آن باید در روشنایی قوانین نافذه ای کشور شدیدا مجازات شوند.

این در حالی است که این دختر ۶ ساله ۵ روز قبل از منطقه ۳۱۵ خیرخانه از سوی آدم ربایان اختطاف شده بود و زمانیکه ربایندگان پولی را که در مقابل رهایی او درخواست کرده بودند، دریافت نکردند؛ این کودک را به شکل فجیعی به قتل رساندند.

خبرهای مرتبط:

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *