اطمینان ازعدم دخالت ارتش در روند انتخابات درفراه

مقام های ارتش درولایت فراه میگویند که این نیروهای بدور از هرگونه گرایش سیاسی و یا سمتی تنها به فکر تامین امنیت مراکز انتخاباتی خواهندبود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، نیروهای ارتش ملی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیشروی ریاست جمهوری وشوراهای ولایتی در ولسوالی های نا امن فراه برای تامین امنیت مراکز انتخاباتی همکار های لازم را خواهند نمود.

میر اسدالله کوهستانی فرمانده نیروهای ارتش مستقر درولایت فراه میگوید: به دور از هرگونه گرایش سیاسی؛ لسانی و منطقه ی نیروهای ارتش در ولسوالی های نا امن فراه همچون  بکواه، گلستان، بالابلوک و خاک سفید این ولایت در عرصه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آینده با ریاست کمیسیون انتخابات فراه همکاری خواهند نمود.

وی میگوید: مراکز توزیع کارت های انتخابات که در ولسوالی های نا امن فراه از سوی کمیسیون مستقل انتخابات بازگشایی شده است، تاکنون مخالفین نتوانسته اند مشکلی را برای آن مراکز ایجاد نمایند.

مقامهای نیروهای ارتش درولایت فراه میگویند: آنان به هیچ وجه برای نیروهای شان اجازه دخالت در روند انتخابات را نخواهند داد.

این در حالیست که باشنده های ولایت فراه به این باور اند، که با وجود نا امنی ها در شماری از ولسوالی های این ولایت اکثریت مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی کشور اشتراک نخواهند کرد.

آنان میگویند: نباید توقع برگزاری یک انتخابات شفاف، عادلانه و عاری از تقلب را درمناطق نا امن فراه را داشت.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *