استقامت در بحرین همچنان ادامه دارد

خبرگزاری خاورمیانه – تنها یک ساعت مانده به روز ۱۴ فوریه، یعنی سومین سالگرد شروع انقلاب مردمی در بحرین، شهروندان در این کشور نفس هایشان را در سینه حبس کرده اند چراکه آنان خبر جراحت شدید “مهدی القفاص” جوان ۱۷ ساله ای را از منطقه السنابس شنیدند.

وخامت حال این جوان به حدی است که نگرانی همه انقلابیون بحرین را در برگرفته است و همه آرزو می کنند که این جوان امروز یعنی ۱۴ فوریه را به سلامت بگذراند و آیا چنین خواهد شد؟

پایگاه خبری “مرآه البحرین” در ادامه خاطر نشان می کند که درباره وخامت حال وی خبر درستی تاکنون به دست نیامده است، به پدر و مادر این جوان اجازه ورود به بیمارستان نظامی السلیمانیه داده نشده است.

شاهدان عینی در خصوص چگونگی مجروح شدن “مهدی القفاص” می گویند: تیری که به سوی وی نشانه گرفته شده بود، از فاصله ای بسیار نزدیک شلیک شد یعنی از چند متر بیشتر نبود و می توان گفت که این اقدام یک اقدام تروریستی و از روی عمد بود که بلافاصله بعد از آن هم این جوان نقش بر زمین شد.

دوستان “مهدی القفاص” دقیقا نمی دانند که کدام قسمت از بدن وی مورد اصابت قرار گرفت، چراکه بعد از این اقدام غافلگیرانه مزدوران آل خلیفه آنان مجبور به فرار شدند اما احتمال داده می شود که این جوان از ناحیه سینه و شکم مورد اصابت قرار گرفته باشد.

شاهدان عینی در ادامه تاکید می کنند: بعد از آنکه “مهدی القفاص” هدف تیراندازی از روی عمد قرار گرفت، پیش از انتقالش به آمبولانسی که در سمت غربی منطقه مستقر بود، بلافاصله مزدوران اطرافش را محاصره کرده و وی را بر روی زمین کشیدند.

تصاویری که از مکان اصابت این جوان بر روی شبکه های اجتماعی اینترنتی منتشر شده ، خون زیادی را نشان می دهد که بر روی زمین ریخته شده است که این خون ها بشارت دهنده خبر خوبی نمی تواند باشد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *