از نیروهای امنیتی بغلان با اهدای گل، تقدیر شد

شماری از باشنده گان ولایت بغلان بخاطر تشویق و پاسداری از خدمات نیروهای امنیتی، به خط مقدم نبرد رفته برای سربازان دسته های گل اهدا کردند و حمایت شان را از این نیروها اعلام داشتند.

این اقدام درحالی صورت می گیرد که به باور برخی ها فصل تازه جنگ و دشواری در این ولایت آغاز شده و همچنان عملیات پاکسازی تحت نام (نوید۳۳) در دندغوری و دندشهاب در حومه شهر پلخمری که در کنترول طالبان مسلح قرار دارد، راه اندازی شده است.

شاه زمان زمانی یکی از این باشنده گان بغلان که با شماری از شهروندان پلخمری در خط مقدم نبرد در دندغوری حضور یافت به خاورمیانه گفت، حمایت مردم از نیروهای امنیتی در این شرایط به بلند رفتن روحیه جنگی سربازان تاثیر می گذارد و همدردی و همکاری با نظامیان از مسوولیت های عمده شهروندان کشور بشمار می رود.

سربازان خط نخست نبرد نیز از این اقدام شهروندان بغلان قدردانی نموده، بر تعهدات شان در راه مبارزه با هراس افگنی تاکید می کنند.

بریدمن مسعود یکی از این سربازان ارتش ملی گفت که آنان با همه توان می رزمند تا هراس افگنی را ریشه کن ساخته و فضای امن زنده گی را برای مردمان کشور فراهم سازند.

در عین حال مقام های محلی بغلان نیز به پاس روز نیروهای امنیتی، شاهراه های بغلان – کندز و بغلان- سمنگان را بنام قوای مسلح کشور مسمی کردند.

عبدالستار بارز والی بغلان در این رابطه گفت، بخاطر تشویق و حمایت، این شاهراه ها بنام قوای مسلح کشور نام گذاری شده اند.

از سوی دیگر مقام های امنیتی که به هدف رهبری جنگ به بغلان آمده اند از دست آوردهای خوبی که در عملیات نوید ۳۳ دارند ابراز رضایت مندی می کنند.

عبدالغفار احسان، فرمانده نبرد عملیات نوید ۳۳ در بغلان می گوید، در جریان این عملیات مشترک نظامیان که از روز جمعه در منطقه دندشهاب الدین و دندغوری آغاز شده است، چندین پایگاه مهم طالبان مسلح از بین رفته و تاکنون نظامیان پیشروی های چشمگیری داشته اند.

عملیات نوید ۳۳ از صبح روز جمعه در مناطق دندغوری و دندشهاب الدین شهر پلخمری آغاز شده است، در حالی نظامیان کشور دست به این اقدام زده اند که ولسوالی دهنه غوری به تاریخ ۲۴ اسد سال جاری بدست طالبان مسلح سقوط کرد و همزمان به آن حاکمیت این گروه در مناطق دندغوری و دندشهاب الدین گسترش یافت.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *