ادعای تجاوز بر یک مدل امریکایی از سوی پسر وزیر دفاع پیشین افغانستان

یک مدل امریکایی مدعی شده است که از سوی پسر وزیر دفاع پیشین افغانستان مورد تجاوز قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این ادعا امروز (۳۰سرطان) از سوی نشریه «دیلی میل» نشر شده و «سارا گولدن» گفته است که از سوی «حامد وردک»، پسر وزیر دفاع کابینه حامد کرزی مورد تجاوز قرار گرفته است.

بانو گولدن ۲۹ ساله که یک مدل در امریکا است، مدعی شده است که حامد وردک در روز استقلال در سال ۲۰۱۸ در «میامی» دوبار بر وی حمله کرده و این اقدام را به دادگاه مرکزی «منهاتن» نیز گزارش داده است.

این مدل امریکایی می گوید که بعد از درج پرونده در دادگاه، حامد وردک به وی گفته است که یک مدل کوچک است و کسی به گفته هایش باور نخواهد کرد.

وی اظهار داشت که ۱۰ سال پیش زمانی که در دانشگاه «جورج تاون» دانشجو بوده با حامد وردک آشنا شده است.

بانو گولدن در گفتگو با «نیویارک پُست» گفته است که در زمان تحصیل، حامد وردک برایش تحایف زیادی می خریده و همیشه از پولش برای نفوذ استفاده می کرده و یک بار هم برای تداوی سگ‌اش ۲۰ هزار دالر هزینه کرده است.

بر اساس اظهارات وی، تلاش کرده است که رابطه دوستی با حامد وردک را متوقف کند؛ اما از سوی او مورد تجاوز قرار گرفت.

اما «الکسیس فیلد» وکیل مدافع حامد وردک، ادعای «سارا گولدن» را رد کرده و می گوید که وی به دنبال شهرت طلبی بوده و این مسایل را مطرح کرده است.

ادعای تجاوز جنسی بر زنان از سوی مردان و مقام های عالی رتبه افغانستان در حالی در کشورهای دیگر نیز مطرح می شود که در حال حاضر به یک بحث جدی در داخل تبدیل شده و بارها گفته شده که از زنان در بدل وظیفه درخواست های نامشروع از سوی مقام های دولتی صورت می گیرد.

همچنین چند ماه پیش نیز دو کارمند وزارت مخابرات از داخل یک خانه روسپی در هند بازداشت شده بودند.

خبرهای مرتبط:

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *