آموزش حملات انتحاری و تجاوز جنسی توسط شبکه حقانی

ریاست عمومی امنیت ملی کشور فردی را بازداشت کرده که او اعتراف می کند که در جریان  آموزش حملات انتحاری توسط فرماندهان شبکه تروریستی حقانی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ویدیوی تصویری که توسط امنیت ملی از این کودک خورد ۱۶ ساله منتشر شده این فرد به وضوح اعتراف می کند که وی در جریان آموزش حملات انتحاری در میرانشاه پاکستان چندین بار مورد تجاوز فرماندهان شبکه حقانی قرار گرفته است.

براساس خبر نامه ریاست عمومی امنیت ملی، فرد بازداشت شده سمیع الله نام دارد و سکونت اصلی وی ولسوالی سیاه گرد ولایت پروان می باشد، این نو جوان ۱۶ ساله قصد داشت با استفاده از یک میل تفنگچه، فرمانده پولیس ولایت خوست را موقع بازدید از یک کلینک صحی به قتل برساند اما بالفعل دستگیر شده است.

نامبرده در جریان تحقیقات ابتدایی به جرم خویش اعتراف کرده و گفته است که در یکی از هوتل های شهر خوست بصفت شاگرد کار مینمود که توسط یکتن از اعضای شبکه حقانی به اسم همایون جهت فراگیری تعلیمات نظامی به میرامشاه پاکستان نزد موسی کلیم یکتن از فرماندهان شبکه حقانی انتقال داده شد.

سمبع الله گفته است که در جریان آموزش تعلیمات انتحاری در میرامشاه توسط موسی کلیم و برادرش محمد کلیم چندین بار مورد تجاوز جنسی قرارگرفته است.

قضیه تحت تحقیق و بررسی بشتر قرار دارد.

قبلا نیز چنین گزارشهای در باره تجاوز جنسی تروریستان به افراد زیر دست شان انتشار یافته بود و این روند در حال گسترش می باشد و تروریستان در تلاش هستند تا افرادی را جلب و جذب برنامه های تروریستی شان نمایند که جوان و خوشکل باشد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *