«آلیانز آرنا» مقهور درخشش ستاره افغانستان

در یکی از مهمترین بازی های این هفته بوندسلیگا، بایرن با تمام ستاره هایش در خانه تن به تساوی داده و مقهور «ندیم امیری» ستاره افغانستانی تیم هافنهایم شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مردان کارلو آنجلوتی، شب گذشته و در هفته دهم رقابتهای بوندسیلگا، میزبان یاران ندیم امیری بود.

بایرن مونیخ با پیروزی در این دیدار وضعیتش در صدر جدول را مستحکم می کرد؛ اما نمایش خیره کننده هوفنهایم به ویژه ستاره افغانستانی آن، ندیم امیری مانع کسب سه امتیاز آنها شد.

ندیم امیری، بازیکن اهل افغانستان باشگاه هافنهایم که در این فصل با بازی های فوق العاده اش تاثیر فراوانی در روند نتیجه گیری این تیم داشته در دقیقه ۱۶، با پاسی دیدنی «دمیربای» مهاجم ترکیه ای هافنهایم را در موقعیت گولزنی قرار داد تا  آلیانز آرنا در سکوت عجیبی فرو برود.

هرچند بایرن بعد از تساوی تلاش زیادی کرد تا به گول های دیگر دست یابد؛ اما دفاع جانانه ندیم امیری و یارانش، شاگردان آنجلوتی را در بن بست قرار داده و سرانجام امتیازات میان دو تیم تقسیم شد.

با این تساوی، بایرن به صدرنشینی اش ادامه داد و هافنهایم هم با ۲۰ امتیاز جایگاه سوم بوندس لیگا را در اختیار گرفت.

حال و با درخشش ندیم امیری در ترکیب هانفهایم، باید منتظر خبرهای خوبی در مورد این بازیکن آینده دار هموطن بود. بازیکن خوش تکنیک که توانایی های زیادی دارد و با توجه به سن کم می تواند در سال های آتی به عضویت باشگاه های بزرگ تر در آلمان یا اروپا در بیاید.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *