آغاز جنگ پاکستان و هند

پس از حمله مرگبار روز گذشته هند به خاک پاکستان، تنش ها میان این دو کشور شدت گرفته و مقامات هندی از ورود سه جنگنده پاکستانی به حریم هوایی این کشور خبر دادند.

به گزارش بخش بین الملل خبرگزاری خاورمیانه، رسانه های پاکستانی گزارش داده اند که پس از حمله جنگنده های هندی بر آنسوی خط آتش بس در کشمیر درگیری های تازه در مرز میان پاکستان و هند رخ داد که نیروهای دو طرف با هم به صورت رسمی درگیر شده و بالای هم شلیک کرده اند.

ضمن این ارتش پاکستان ادعا کرده است که دو جنگنده هندی را در حریم هوایی خود نابود کرده اند که در نتیجه آن دو پیلوت و یک غیرنظامی کشته و یک پیلوت دیگر بازداشت شده است.

گفته میشود در نتیجه درگیری در منطقه کشمیر تحت کنترول کشور پاکستان و تیراندازی مرزبانان دو کشور، ۴ تن کشته و ۱۱ تن دیگر زخم برداشته است.

در عین حال، ارتش هند ادعا کرده است که یک جنگنده نیروهای پاکستان را سرنگون کرده است.

این در حالی است که روابط هند و پاکستان طی چند دهه گذشته همواره شاهد تنش های شدید بوده، تنش هایی که حتی موجب آماده باش نیروهای نظامی در مرزهای دو کشور شده است.

 

 

Author

About Author

4 thoughts on “آغاز جنگ پاکستان و هند

  1. پاکستان همسایه خوبی برای هیچ کشور نبوده و نیست. حالا وقت آن رسیده تا وان پس بدهد روزانه ده انتحاری از همین پاکستان به افغانستان فرستاده می شد و در تمام انفجارهای که در کشورهای دو و بر میشد پاکستان دست داشت.

  2. به امید روزی که دوباره کشور پاکستان به صاحب اصلی اش که کشور هند است بیفته و از نقشه جهان محوی شود. دو کشوری که به اساس مذهب در دنیا به وجود آمده که عبارت از اسرائیل و پاکستان است صلح تمام دنیا را به چالش کشیده است و باید نابود گردند.

  3. به امید روزی که دوباره کشور پاکستان به صاحب اصلی اش که کشور هند است بیفته و از نقشه جهان محوی شود. دو کشوری که به اساس مذهب در دنیا به وجود آمده که عبارت از اسرائیل و پاکستان است صلح تمام دنیا را به چالش کشیده است و باید نابود گردند.

  4. به امید روزی که دوباره کشور پاکستان به صاحب اصلی اش که کشور هند است بیفته و از نقشه جهان محوی شود. دو کشوری که به اساس مذهب در دنیا به وجود آمده که عبارت از اسرائیل و پاکستان است صلح تمام دنیا را به چالش کشیده است و باید نابود گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *