نماد سایت خبر گزاری خاور میانه

آغاز ارائه خدمات انترنت رایگان برای زائرین کربلا

تعدادی از شرکت های خدماتی ایرانی و عراقی به منظور دسترسی آسان زائرین «ابا عبدالله حسین(ع)» به انترنت رایگان در طول مسیر «نجف به کربلاء»، دستگاه های انترنت WiFi رایگان نصب کردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، سایت صاحب نیوز آورده است که همزمان با نزدیک شدن مراسم عظیم و باشکوه اربعین حسینی، تعدادی از شرکت های خدماتی ارائه انترنت از طریق وای فای را برای زائرین آغاز کردند.

این خدمات با نصب دستگاه های WiFi انترنتی در طی مسیر «نجف به کربلاء» و با شعار «کن خادما لامامک الحسین عبر الانترنیت وانشر عظمه و روحانیه زیاره الأربعین» (از طریق انترنت خادم امام حسین (ع) باش و شکوه و روحانیت زیارت اربعین را منتشر کن) بصورت رایگان در اختیار زائرین قرار داده شده است.

طبق اطلاعات بدست آمده، صد دستگاه خدمات WiFi رایگان به فاصله یک کیلومتری در طی مسیر نصب شده و تعدادی از این دستگاه ها در موکب های مستقر در مسیر قرار داده شده است.

قابل ذکر است که این دستگاه قابلیت اتصال ۷۰۰ موبایل به انترنت رایگان را بصورت همزمان دارد و همچنین در کنار این دستگاه ها خدمات دیگری همچون کیبل های چارج موبایل را داراست.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، زائرین می توانند از این خدمات از تاریخ دهم ماه صفر تا دو روز بعد از زیارت اربعین و به هنگام بازگشت به نجف استفاده کنند.

Author

خروج از نسخه موبایل