آخرین روز مبارزات انتخاباتی

Election posters of parliamentarian candidates are installed during the first day of elections campaign in Kabul, Afghanistan September 28, 2018. REUTERS/Omar Sobhani TPX IMAGES OF THE DAY

بر اساس تقویم کمیسیون مستقل انتخابات، امروز برابر است با آخرین روز مبارزات انتخاباتی نامزدان مجلس نماینده گان.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، نامزدان انتخابات مجلس نماینده گان تا ساعت ۱۲ امشب (۲۵میزان) وقت دارند و بعد از آن برای ۴۸ ساعت حالت خاموش بر مبارزات حاکم خواهد شد.

نزدیک به ۲۵۰۰ تن برای حضور در مجلس نماینده گان خود را نامزد ساخته اند و در مدت ۱۸ روز گذشته تا جایی که توانستند مبارزات انتخاباتی راه اندازی کردند.

با این حال، بعد از ساعت ۱۲ امشب به اساس تقویم تعیین شده از سوی کمیسیون مستقل انتخابات، هیچ نامزدی حق تبلیغ و یا مبارزات انتخاباتی را ندارد.

در روزهای اخیر که تمام سطح شهرهای کشور به غیر از ولایت غزنی، پر شده بود از عکس های رنگی و جالب توجه نامزدان، شعارهای قابل توجهی نیز دیده شد.

شعارهایی که شاید در حیطه وظایف مجلس نماینده گان نیز نباشد و یا هم اینکه شعارهایی که برای عوام فریبی در زیر عکس نامزدان دیده می شد.

بر اساس تقویم تعیین شده کمیسیون مستقل انتخابات، روز شنبه (۲۸میزان) روز تعیین سرنوشت مجلس نماینده گان خواهد بود و قرار است که در این روز، مردم به پای صندوق های رای بروند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *