آتش گشودندن نیروی های مخالف سوریه به روی معترضین در حلب

شبه نظامیان سوریه برای متفرق کردن تظاهرات ساکنان خشمگین شهر حلب علیه اقدامات شبه نظامیان در ممانعت از دسترسی ساکنان غیر نظامی به مواد غذایی، دارو و نفت به بخش‌های‌غربی این شهر، تیراندازی کرده‌اند.

به گزارش خبر گزاری  خاور میانه، این تظاهرات دیروز در شهر حلب به ویژه در منطقه بوستان القصر این شهر روی داد، شبه نظامیان تکفیری تحت حمایت کشورهای خارجی برای متفرق کردن معترضانی که شعار «مردم خواستار پایان محاصره هستند» سر می‌دادند، تیراندازی هوایی کردند.

گزارش ها حاکی از آن است که دستکم دو میلیون نفر در این منطقه که کنترل آن را شبه نظامیان معارض سوری در اختیار دارند زندگی می‌کنند، غیر نظامیان این منطقه به سوی پوسته تلاشی که مانع ورود مواد غذایی و دارویی به مناطق غربی شهر حلب می‌شود  تظاهرات کردند،  کنترل بخش های غربی این شهر در اختیار نیروهای ارتش سوریه می‌باشد.

گزارش های ضد و نقیضی درباره شمار تلفات این درگیری گزارش شده است و برخی می گویند که در این درگیری یک غیر نظامی جان خود را از دست داده است، مناطق غربی شهر حلب سوریه می‌گویند قیمت مواد غذایی در این منطقه در پی محاصره آن از سوی شبه نظامیان مخالف دولت دمشق، به شدت افزایش یافته است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *