آتش بازی بچه گانه اسرائیل، برایش دردسرساز شد

رهبر دروزی های لبنان اعلام کرد رژیم اسرائیل در عملیات مبارزان حزب الله در مزارع شبعا متوجه شد که بازی با آتش پرهزینه است.

رهبر دروزی های لبنان اعلام کرد رژیم اسرائیل در عملیات مبارزان حزب الله در مزارع شبعا متوجه شد که بازی با آتش پرهزینه است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ولید جنبلاط که در عالم نظر و کارشناسی به نبض خاورمیانه مشهور است، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت : عملیات مقاومت در مزارع شبعا حاوی این پیام برای اسراییل بود که بازی با آتش پر هزینه است.

جنبلاط که رئیس حزب ترقی خواه سوسیالیست لبنان نیز است افزود: البته این موضوع ما را از اتخاذ تصمیمات ضروری برای مقابله با هرگونه تجاوزگری دشمن غافل نمی کند.

وی اظهار داشت به نظر می رسد ما وارد دوره ناآرامی های گسترده خواهیم شد.

این مقام لبنانی پیشتر نیز جنون رژیم اسرائیل را علت اصلی تنش در جنوب لبنان دانست و در واکنش به تحولات جولان اشغالی و عملیات علیه نظامیان اسراییلی گفت: عامل اصلی در این خصوص جنون رژیم اسرائیل و مشخصا بنیامین نتانیاهو نخست وزیر است که با انجام عملیات القنیطره خواهان بهبودی وضع انتخاباتی خود بود.

در حمله موشکی دیروز حزب الله لبنان به کاروانی از موترهای نظامی رژیم اسرائیل در مزارع شبعا، ۱۷ اسرائیلی به هلاکت رسیدند.

در این حمله شش نظامی اسرائیلی هم زخمی شدن که حال زخمی ها وخیم گزارش شده است. منابع رژیم اسرائیل، هر چند به ۱۷ کشته اشاره ای نکردند اما کشته شدن شماری از نظامیان این رژیم را در این عملیات تایید کردند، در این عملیات ۹ موتر نظامیان اسرائیل منهدم شد.

حزب الله دربیانیه ای اعلام کرد گروه نظامی شهدای القنیطره وابسته به مقاومت موترهای نظامی اسرائیل را هدف قرار داد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به اسرئیلی ها درباره پاسخ قاطع و دردناک به حمله تروریستی رژیم اسرائیل در قنیطره سوریه هشدار داده بود.

رژیم اسرائیل حدود دو هفته پیش در هماهنگی با گروههای تروریستی با دو موشک ، سردار الله دادی و جمعی از نیروهای حزب الله لبنان را که برای سرکشی میدانی در منطقه القنیطره سوریه حضور داشتن هدف قرار دادن. در این حمله شش نفر نیروهای مقاومت از جمله جهاد مغنیه فرزند شهید عماد مغنیه به شهادت رسیدند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *