بازداشت ده تروریست به شمول دو عامل انتحاری در ننگرهار

ماموران ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان ده تروریست به شمول دو عامل انتحاری در ولایت ننگرهار در جنوب شرف کشور بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری میانه، این اشخاص در یک ویژه تجسسی توسط نیروهای امنیت ملی در ولسوالی های بهسود و پچیراگام ولایت ننگرهار بازداشت شدند.

ریاست عمومی امنیت ملی کشور با نشر خبرنامه ای اعلام کرد دو عامل انتحاری و یک تن از فرماندهان نظامی گروه طالبان شامل بازداشت شده ها هستند.

در خبرنامه آمده است که ماموران ریاست عمومی امنیت ملی، دو عامل انتحاری که قصد انجام حملات انتحاری را در مربوطات ولسوالی بهسود ولایت ننگرهار داشتند قبل از رسیدن به هدف همراه با ۲ عدد جلیقه انتحاری(واسکت) و یک میل تفنگچه بازداشت نمودند.

همچنین این نیروها در یک عملیات مشترک با نیروهای امنیتی در مربوطات تنگی زمرخیل ولسوالی پچیراگام ولایت ننگرهار، ۳ تن از اعضای گروه تروریستی ملا عصمت «عاصم» را از پا در آورده و ۸ تن دیگر به شمول یک تن ازفرماندهان گروه طالبان بنام لطف الله را با یک میل کلاشنیکوف و۳ میل تفنگچه بازداشت نموده اند.

در خبر نامه امینت ملی تاکید شده که با دستگیری تروریستان و کشف جلیقه های انتحاری از دو رویداد خونین و مرگبار در ولایات ننگرهار جلوگیری به عمل آمده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *