رقابت آزاد برای تعیین ولسوالان هشت ولسوالی ولایت هرات

اداره مستقل ارگان های محلی اعلام کرد که ولسوالان جدید برای هشت ولسوالی ولایت هرات در غرب کشور از طریق رقابت آزاد تعیین می شوند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، اشرف غنی رئیس جمهور کشور در سفری اخیر که به ولایت هرات داشت، دست کم 30 تن از مقامات محلی را در این ولایت برکنار کرد.

با این حال اداره مستقل ارگان های می گوید پروسه گزنیش هشت تن از ولسوالان جدید ولسوالی های ولایت هرات بنا به حکم رئیس جمهورغنی، از طریق پروسه رقابت آزاد به زودی آغاز می شود.

ولسوالی های انجیل،‌ غوریان، شیندند، کهسان، ادرسکن، گلران، اوبه و کُرخ ولایت هرات شامل این واحد های اداری می باشند.

عبدالمتین متین بیک سرپرست اداره ی مستقل ارگان های محلی گفته است که همه اشخاص واجد شرایط میتوانند که در پروسه رقابت آزاد سهم بگیرند و تقرر ولسوالان جدید به زودی عملی خواهد شد.

وی تاکید کرده که باشندگان ولایت هرات مطمین باشند که تقرر ولسوالان جدید بدون هیچ نوع تاخیر اجراء و بزودی هشت ولسوالی این ولایت صاحب ولسوالان جدید خواهند شد.

 تغییرات مذکور بر اساس خواست مردم و حُکم خاص رئیس جمهور غنی بمیان آمده و اداره ی مستقل ارگان های محلی باور دارد که این تغییرات روند عرضه خدمات و استحکام رابطه بین حکومت و مردم بهبود می بخشد.

اداره ی مستقل ارگان های محلی از تمام اشخاص واجد شرایط تقاضا کرده  تا فورمه های رقابتی را در کابل از کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی و در هرات از دفتر ساحوی این کمیسیون بدست آورند و در این آزمون شرکت کنند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *