بازداشت یک عامل انتحاری و یک فرمانده طالبان در لغمان

ماموران ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان یک عامل انتحاری و یک تن از فرماندهان مشهور محلی را در ولایت لغمان شناسایی و بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، یک عامل انتحاری و یکی از فرماندهان نظامی گروه طالبان که مسئولیت رهبری یک گروه بیست نفری از شورشیان را در ولایت لغمان داشته است توسط نیروهای امنیت ملی بازداشت شده اند.

براساس معلومات ریاست عمومی امنیت ملی، سمیع الله مشهور به مولوی شاهد فرزند صفی الله مسئولیت رهبری یک گروه 20 نفری از طالبان را به عهده داشت.

این فرد همراه با یک تن از فرماندهان نظامی اش بنام “ادریس” که در مربوطات ولایت لغمان مصروف فعالیت های انتحاری و تروریستی بودند طی یک عملیات خاص توسط نیروهای امنیت ملی بازداشت شده اند.

همچنین نیروهای ریاست عمومی امنیت ملی امروز یک عامل انتحاری به اسم “عبدالرزاق” فرزند رحم خدا را که بدستور شبکه حقانی قصد انجام حمله انتحاری را با یک عراده موتر سایکل بمب گذاری شده در شهر مهترلام ولایت لغمان داشت، قبل از رسیدن به هدف بازداشت نمودند.

طی یک اقدام دیگر یک تروریست به اسم عبدالکریم فرزند دادمحمد با دو حلقه بمب چسپکی در ولسوالی پتان ولایت پکتیا توسط مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی بازداشت شده است.

براساس خبرنامه ریاست عمومی امنیت ملی، تروریستان قصد داشتند که در روز میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) چندین حمله تروریستی را انجام دهند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *