یک فرمانده مشهور نظامی گروه داعش در عراق کشته شد

منابع امنیتی در عراق اعلام کرد که یکی از بلندپایه‌ترین فرماندهان نظامی گروه تروریستی داعش در شهر فلوجه واقع در ولایت الانبار عراق کشته شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، براساس منابع بلندپایه نظامی عراق لشکر هشتم ارتش این کشور، حمله گسترده شبه نظامیان گروه داعش را به مناطق غرب فلوجه دفع کردند.

این منابع افزوده که هواپیماهای نیروی هوایی عراق با نیروهای ارتش این کشور در حمله به کاروان‌های نظامیان داعش همکاری کردند.

حسین المهوس فرمانده لشکر هشتم عراق می‌گوید که در این درگیری‌ها، ده‌ها تن از شبه نظامیان داعش کشته و تعدادی از موترهای زرهی شان، منهدم شدند.

منابع امنیتی در شهر الانبار می‌گویند که “مهند صالح السویداوی” بلندپایه‌ترین فرمانده شبه نظامیان داعش، در درگیری با نیروهای عراقی در شرق فلوجه کشته شده است.

این منابع می‌افزیند که شبه نظامیان، پنج تن از نیروهای خود را به اتهام خیانت و همکاری با نیروهای امنیتی عراقی، به مکان نامعلومی منتقل کردند.

یک ماه اخیر شاهد درگیری‌های شدید میان شبه نظامیان داعش و نیروهای عراقی در استان الانبار بود به گونه‌ای که دو طرف کنترل بر مناطق را میان یکدیگر مبادله کردند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *