رئیس عمومی امنیت افغانستان به سرحدات مرزی پاکستان

رحمت الله نبیل، رئیس عمومی امنیت ملی افغاسنتان روز پنجشنبه (20 سنبله) طی یک سفر از ولایت کنر در شرق کشور و از سرحدات مرزی پاکستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آقای نبیل در این سفر ضمن بررسی از پاسگاه های امنیتی در مرز مشترک افغانستان و پاکستان بازدید و همچنین با زخمی ها و خانواده های سربازان که در دفاع از سرحدات کشور به شهادت رسیده اند، نیز دیدار کرد.

رئیس عمومی امنیت ملی، در دیدار با شجاع الملک جلاله والی کنر نیز دیدار کرد و نگرانی وی نسبت به وضعیت امنیتی و تحرکات دشمن گوش دادند و در مورد راه های حل آن بحث نمودند.

وی به خانواده های شهدا و زخمی ها گفت: سربازانیکه در راه دفاع از عزت و سرفرازی وطن به شهادت رسیده اند هرگز از یاد نخواهند برد و به فدا کاریهای قهرمانانه شان هر فرد ملت مسلمان افغانستان و بخصوص نیرو های امنیتی افتخار میکند.

براساس خبرنامه ریاست عمومی امنیت ملی، رئیس و هیات همراش از جزوتام های قطعات خاص عملیاتی ریاست عمومی امنیت ملی در محل دیدار نمودند و شاهد آمادگی های فوق العاده و روحیه بالای این قطعات بخاطر دفاع از افغانستان بودند.

ولایت کنر یکی از ولایات شرقی هم مرز با پاکستان که همه روزه شاهد برخورد های مسلحانه و پرتاب موشک از سوی نظامیان پاکستان می باشد.

دولت افغانستان همواره از دولت نظامی پاکستان خواسته است که به حملات موشکی را در خاک افغانستان خود داری کند اما به درخواست ها توجه چندانی نشده و هرچندگاهی سرحدات هم مرز افغانستان با پاکستان مورد هدف موشکی قرار می گیرد.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *