آیساف برگزاری انتخابات افغانستان را تاریخی خواند

فرماندهی عمومی قوای آیساف در کابل برگزاری انتخابات دور دوم ریاست جمهوری افغانستان را تاریخی خوانده و آن را به ملت و نیروهای ملی امنیتی این کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، نیرو های بین المللی کمک و همکاری (آیساف) با نشر بیانیه ای خاطرنشان کرد این انتخابات موفقانه به وضاحت نشان میدهد که مردم افغانستان اعتماد به امنیتی که نیروهای خودشان مهیا ساختند، دارند و در مورد آینده مترقی و پرفرصت برای کشورشان امیدوار می باشند.

آیساف  ازنیروهای امنیتی افغانستان که عملیات های امنیتی را بعد ازا نتخابات شانزده حمل بدون وقفه انجام دادند تمجید کرده و گفته است نیروهای امنیتی افغانستان رهبری تمام جوانب امنیت را برای تقریبا بیشتر از ۶۲۰۰ محل رای دهی در سر تاسر افغانستان  مهیا ساختند و این یک موفقیت تاریخی میباشد.

جنرال جوزف دنفورد فرمانده عمومی قوای ایساف در کابل گفت:”یکبار دیگر نیروهای امنیتی افغانستان فرصت را برای مردم خود مهیا ساختند تا در پای صندوق رای رفته و رای دهند و مردم بار دیگر شهامت و تصمیم قاطع خود را در دادن رای شان نشان دادند.

آقای دنفورد افزود که “مهارت های حرفوی و تهعد نیروهای امنیتی افغان در قسمت آموختن از درسها در دور اول انتخابات منعکس بود. زحمات خستگی نا پذیر و موثر برای آوردن  صلح و امنیت برای  مردم افغانستان درحمایت  از انتقال قدرت سیاسی برای من بسیار امیدوار کننده میباشد. “

او تاکید کرده که ایساف متعهد بر همکاری شراکت متداوم میباشد که با افغانستان در طی بیشتر از یک دهه ایجاد شده است. موفقیت نیروهای امنیتی افغانستان در سال گذشته بی اندازه بوده است و شهامت اعمال آنها برای یک افغانستان امن، باثبات و متحد متبارز می باشد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *