گردهمایی سفرای کشورهای خارجی بخاطر حادثه بدخشان در کابل

نماینده خاص سرمنشی سازمان ملل متحد در افغانستان و سفرای کشورهای خارجی در کابل بخاطر حادثه طبیعی ولسوالی ارگوی بدخشان گردهم آمدند و مراتب تسلیت شان در این زمینه با دولت و مردم افغاستان ابراز کردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این نشست در وزارت امور خارجه برگزار شد و معین سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان با نماینده خاص سرمنشی سازمان ملل متحد برای افغانستان، سفرا و اعضای دیپلوماتیک کشور های خارجی در کابل  در باره حادثه ارگو معلومات ایراه کرد.

 آقای ارشاد احمدی پیرامون حوادث اخیر طبیعی در ولایات شمال کشور و حادثه غم انگیز لغزش زمین در ولسوالی ارگوی ولایت بدخشان و تلفات و آسیب های ناشی از این حوادث معلومات داد.

آقای احمدی از پیام های تسلیت و همدردی مقامات عالیرتبه کشور های خارجی عنوانی ریاست جمهوری، وزیر امور خارجه، ملت افغانستان و بازماندگان قربانیان حوادث اخیر طبیعی در ولایات شمال و از همکاری های سخاوتمندانه جامعه جهانی برای آسیب دیدگان اظهار سپاس نمود.

همچنان، معین سیاسی وزارت امور خارجه در مورد آمادگی های حکومت برای برگزاری مراسم تحلیف و انتقال دیموکراتیک قدرت سیاسی به حکومت بعدی برای اشتراک کنندگان این نشست توضیحات ارائه کرد.

وی گفت: قرار است مراسم تحلیف رئیس جمهور آینده کشور بطور با شکوه و به اشتراک مقامات عالیرتبه کشور های خارجی برگزار گردد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *