کشف و ضبط مقادیری زیاد موادانفجاری و سلاح در لوگر

ریاست عمومی امنیت ملی از کشف و ضبط مقادیری زیاد مواد انفجاری، سلاح و مهمات در ولایت لوگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، موظفین ریاست عمومی امنیت در یک عملیات تجسسی مقدار پنج هزار کیلوگرام مواد انفجاری، چندین قبضه سلاح و مهمات را از مربوطات ولایت لوگر کشف و ضبط نموده اند.

براساس خبرنامه ای ریاست عمومی امنیت ملی در کابل، تروریستان مواد انفجاریه نوع پوتاشیم کلوراید را در«100» کیسه «50» کیلویی بطور ماهرانه بمنظور ساخت موترهای بمب گذاری شده، جلیقه های انتحاری، ماین های خود ساخت بشکه ئی و سازماندهی فعالیت های تروریستی جاسازی کرده بودند.

در خبرنامه آمده است که گروه های تروریستی این مواد انفجاری را از کشور پاکستان به ولایت لوگر انتقال و در منطقه پوزه نیازی جابجا و قصد انتقال آنرا به گروه های تروریستی جهت برهم زدن پروسه انتخابات ریاست جمهوری و شورای ولایتی سال 1393 را داشتند که قبل از رسیدن به هدف کشف و ضبط گردید.

همچنان موظفین ریاست عمومی امنیت ملی طی عملیات های جداگانه از مربوطات ولایت لوگر، مقادیری زیاد سلاح و مهمات را که بمنظور مختل ساختن پروسه انتخابات سال 1393 و انجام فعالیت تروریستی و تخریبی از سوی گروه طالبان در مربوطات قریجات دوشنبه و کلنگار مرکز ولایت لوگر و ولسوالی بره کی برک مخفی گردیده بود کشف و بدست آورده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *