پاکسازی بیشترین ساحات ناامن کنر از وجود شبه نظامیان

نیروهای امنیتی کشور بسیاری از روستای های نا امن ولایت کنر را از و جودشبه نظامیان طالب  پاکسازی کردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، نیروهای امنیتی کشور بخصوص پولیس ملی با راه اندازی عملیات بسیاری از روستای های ولایت کنر(به ویژه در ولسوالی چپه دره)  از وجود هراس افگنان پاکسازی شده و برخی نا امنی هایی که در راه های مواصلاتی کنر و نورستان وجود داشت، از میان برداشته شد.

براساس اعلامیه خبری وزارت امور داخله، عملیات پاکسازی در شماری از مناطق نا امن ولایت کنر همچنان جریان دارد ونیروهای امنیتی کشور با ظرفیت و توانایی بالایی که در قلمرو دشمن دارند، از طریق یک عملیات گسترده تصفیه یی به تلاش های خویش در جهت پاکسازی منطقه از وجود شورشیان پاکسازی ادامه می دهند.

 این عملیات های تصفیه یی به هدف حفظ امنیت، جلوگیری از بازگشت شورشیان به محل و ایجاد  فضای امن به مردم محل در این ولسوالی ها به راه انداخته شده است .

 نیروهای امنیتی افغانستان با گذشت هر روز نیرومند تر می شوند و توانایی آن را دارند که از حریم کشور و جان و مال مردم تحت هر شرایطی به گونه ی مستقلانه دفاع نمایند.

 در جریان عملیات پاکسازی چپه دره  صد ها تن از نیروهای پولیس ملی و اردوی ملی اشتراک  دارند که با وارد کردن تلفات سنگین به دشمن بخش های زیادی این ولسوالی را از وجود هراس افگنان پاکسازی نموده اند.

در این اعلامیه تاکید شده که وزارت امور داخله، بر مبنای برنامه ی امنیتی خویش، متعهد به تامین امنیت تمامی مناطق کشور بوده و با تمام توان در جهت سرکوب و نابودی شورشیان و فعالیت های تخربی و اخلال گرانه ی آنان، تلاش خواهد کرد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *