17 فرد ملکی در حمله انتحاری قندهار کشته و زخمی شدند

یک حمله کننده انتحاری مواد همراه اش را در داخل هوتل شهر قندهار در جنوب کشور منفجر ساخت که در نتیجه آن  17 فرد ملکی کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این حمله شام امروز (چهارشنبه) حوالی ساعت 5:45 دقیقه در داخل ساختمان هوتل لمر درناحیه دوم شهر قندهار صورت گرفته و در نتیجه آن سه فرد ملکی کشته و 14 تن دیگر زخمی شده اند.

مقامات امنیتی ولایت قندهار با تائید این رویداد گفته اند که تمامی قربانیان این انفجار افراد ملکی و مسافرین هستند که در این هوتل اقامت داشته اند.

با این حال وزارت امور داخله کشور، این رویداد تروریستی را محکوم کرده و تاکید کرده است که گروه طالبان در راستای دست یابی به اهداف شوم شان، پایبند به هیچ اصل انسانی و اسلامی نیستند و برای ایجاد وحشت و دهشت حتی  اماکن مسکونی را مورد اهداف شوم شان قرار میدهند

در اواخر بیشترین تلفات افراد ملکی در افغانستان ناشی از انفجار بمب های جاگذاری شده بوده طوریکه وزارت امور داخله کشور در تازه ترین گزارش خود رقم کشته و زخمی های افراد ملکی طی یک ماه گذشته را در اثر حملات تروریستی، انتحاری و انفجاری نزدیک به 500 تن اعلام کرد.

در این گزارش وزارت داخله گفته شده در جریان یک ماه گذشته 167 فرد ملکی که بیشتر آنان را کودکان و زنان تشکیل می دهد بر اثر حملات انتحاری و انفجاری گروه طالبان در نقاط مختلف کشور کشته شده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *