بازداشت 4فرد متهم وکشف مقدار سلاح ومهمات درپروان

ریاست عمومی امنیت ملی کشور از بازداشت چهار فرد متهم به و از سازماندهندگان انفجار تانکر های تیل و کشف سلاح و مهمات در ولایت پروان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، عبدالباری فرزند عبدالباقی، مولوی معروف فرزند سید رسول، علاوالدین فرزند گلبدین و عبدالروف فرزند تاج محمد باشندگان ولایت پروان مصروف انجام فعالیتهای تروریستی، تخریبی و ماین گذاری در این ولایت بودند که توسط مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی شناسایی و دستگیرشده اند.

 افراد دستگیر شده در جریان تحقیقات ابتدائی اعتراف کرده اند که آنان بدستور فرماندهان گروه طالبان در انجام فعالیت های تروریستی، تخریبی، آدم ربایی، ترور افراد و اشخاص و نصب ماین های چسپکی در تانکر های تیل در ساحه ولسوالی جبل السراج، دو سرکه بگرام و مسیر شاهراه کابل – پروان سهم فعال داشته اند.

 همچنان در یک اقدام دیگر مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی 5 میل تفنگچه میکارف، 4 عدد ماین بشکه ئی، یک میل هاوان وسط، 4 کلچه تروتیل، 4 عدد بم خوشه ئی طیاره که از آن در ساخت ماین ها استفاده میگردد، 4 عدد بم دستی و به صد ها فیر مرمی های مختلف النوع را از مربوطات ولایت پروان کشف و بدست آوردند.

همچنین هفت عراده وسایط مختلف النوع که از آنها در فعالیت های تروریستی، تخریبی، انتقال سلاح و مهمات به گروه های طالبان و انتقال مواد انفجاریه استفاده میگردید، نیز در پروان کشف و ضبط شده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *