حریق 26 تن مواد مخدر در هلمند

تازه ترین گزارشها  از حوزه جنوب کشور حاکی از آن است که بیش ار بیست وشش تن مواد مخدر توسط موظفین ولایت هلمند حریق شده است .

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مواد حریق شده شامل تریاک، چرس ، هیروئین ، مورفین و مواد کیمیاوی مختلف است که از سوی ارگان های امنیتی کشف و ضبط شده بود.

این محموله 26هزار و 600 کیلوگرمی مواد مخدر روزگذشته با حضور داشت رئيس عمومي مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله و مقامات محلي آن ولايت ، در منطقه ای خارج از شهر هلمند حریق و از بین برده شد.

سخنگوي قوماندان امنیه ولایت هلمند گفت: مواد حریق شده شامل  تریاک، چرس ، هیروئین ، مورفین و مواد کیمیاوی مختلف دیگر است که از سوی ارگان های امنیتی در جریان یک ونيم سال گذشته کشف و ضبط شده بود.

وی در ادامه افزود: این مقدار مواد مخدر در جریان عملیات هاي مختلف از مربوطات ولایت هلمند کشف و ضبط شده است.

وی گفت: در رابطه با این قضایا 147 تن دستگیر و39 عراده موتر مختلف نوع كشف و ضبط گرديده است.

گفته می شود: نیروهای امنیتی همراه با این افراد مقدار زيادي سلاح و مهمات را نیز کشف و ضبط نمودند.

سخنگوي پليس هلمند گفت: دولت افغانستان اخیرا پلان های جدیدی را برای مبارزه با کشت و قاچاق مواد مخدر در نقاط مختلف اين ولايت روی دست گرفته است.

ولایت هلمند از جمله ولايت های جنوب غربي كشور است كه گفته مي شود: كشت،توليد وترافيك قاچاق مواد مخدر در اين ولايت بيشتر از ديگر مناطق كشور صورت مي‌گيرد.

مقامات امنيتي هلمند مي‌گويند: طی سال جاری دولت افغانستان در جهت کشف و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر موفقیت های زیادی را نسبت به سال گذشته بدست آورده است.

Author

خروج از نسخه موبایل