150 کشته نتیجه ی دو انفجار در جنوب سوریه

گزارشها از سوریه حاکی از آنست که در نتیجه انفجار دو موتر بمب گذاری شده در جنوب ان کشور 150 نفر کشته شده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از القدس العربی، در اثر انفجار دو موتر بمب گذاری شده در شهر دمشق پایتخت در منطقه “وادی البردی”  ولایت ریف دمشق جنوب سوریه، 150 نفر کشته و 240 تن زخمی شده اند.

پیشتر آمار قربانیان، در انفجار جنوب سوریه، 40 نفر گزارش شده بود.

از سوی دیگر شبکه تلویزیونی سوریه هم اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه تلاش تروریستها برای پیشروی در دو منطقه از شهر دیر الزور در شرق این کشور و حمله به مواضع ارتش این کشور را دفع کردند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

در طول روزهای گذشته پس از شکست های سنگین گروه های مسلح تروریستی در اطراف دمشق، آنها ناامید از پیروزی، مردم عادی را هدف قرار می دهند که حمله به وادی البردی یکی از نمونه های تازه آن به شمار می رود.

 هفته گذشته تروریست های جبهه النصره به یک مرکز پاسگاه بازرسی در نزدیکی شهر حماه حمله کردند و دو شب پیش نیز گروه تروریستی لواء الاسلام نزدیک به بندر بن سلطان رئیس سازمان اطلاعات سعودی، با هدف قرار دادن خط لوله گاز نیروگاه برق دمشق، برق بسیاری از مناطق این کشور را قطع کرد.
 بااین حال تروریستان د رتلاش هستند تا  دست به مقاومت بزنند و بر علاوه نیروهای امنیتی بیشتر مردم عامه را مورد هدف قرار م دهند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *