توزیع کمک به 1800 خانواده بیجاشده در غور

ریاست امور مهاجرین و عودت کنندگان ولایت غور اعلام کرده است که از ابتدای سال جاری تا کنون برای 1800 فامیل بی جا شده در این ولایت کمک های غذایی و غیر غذایی توزیع کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مقام ها در این ریاست می گویند این کمک ها از سوی چندین موسسه کمک کننده در این ولایت صورت گرفته است.

عبدالروف غفوری رییس مهاجرین و عودت کنندگان ولایت غور می گوید برای 1800 فامیل بی جا شده که از ولایت های دور افتاده کشور به این ولایت آمده بودند به آنان مواد خوراکه و غیر خوراکی توزیع شده است.

او می گوید در آخرین مورد روز گذشته برای 29 فامیل بی جا شده که از ولایت های سمنگان و بادغیس آمده بودند، بیش از 10 قلم مواد غیر غذایی توزیع شده است.

وی افزود این مواد شامل خیمه، کمپل، ترپال، ظروف آشپزخانه، بشکه های آب و بسته های صحی می باشد.

آقای غفوری می گوید که فامیل های بیجا شده قبلا از سوی ریاست مهاجرین به همکاری موسسه آ، سی، اف که دربخش کمک به بیجاشدگان فعالیت دارد، سروی گردیده بود.

رییس امور مهاجرین و عودت کننده گان ولایت غور در ادامه گفت که با سرد شدن هوا نگرانی هایی به مسوولان این ریاست به وجود آمده است و افزود شماری از فامیل ها هستند که در هوای سرد مشکلاتی برای شان به وجود می آید.

وی گفت از موسسه های کمک کننده درخواست شده است و تا کنون آنان پاسخ در این مورد ارایه نکرده اند.

ولایت غور یکی از ولایت های دو افتاده کشور می باشد که در سال های اخیر کمتر مورد توجه مقام ها بوده است، از این رو سرازیر شدن مهاجران از دیگر ولایت ها، مشکلات زندگی در این ولایت را دو چند کرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *