طراحان اختطاف “فریبا کاکر” عضو مجلس بازداشت شدند

ریاست عمومی امنیت ملی کشور از بازداشت طراح و سازماندهندگان اختطاف فریبا «کاکر» عضو مجلس نمایندگان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، خانم فریبا «کاکر» نماینده مردم ولایت کندهار در ولسی جرگه حدودا دو ماه قبل از مسیر شاهراه کندهار -کابل در مربوطات ولایت غزنی توسط گروه طالبان ربوده شده بود اما بعداز بیست روز در بدل رهایی شش تن از اعضای طالبان از بند رها شد.

این عضو مجلس نمایندگان در ولسوالی قره باغ غزنی همراه با دو دختر و پسرش ربوده شده بود اما دختر و پسرش یک روز بعدش از سوی طالبان رها شد.

به دنبال رهایی خانم کاکر، موظفین ریاست عمومی امنیت ملی بمنظور رد یابی عاملین اختطاف تحقیقات همه جانبه را آغاز کرد که در نتیجه این تلاش ها دو تن از طراحان و سازماندهندگان اختطاف خانم فریبا «کاکر» شناسایی و بازداشت شده اند.

براساس گفته های مسئولین ریاست امنیت ملی، نور احمد فرزند علی احمد باشنده اصلی و فعلی ناحیه اول شهر کندهار، برادر خانم فریبا«کاکر» و روح الله مشهور به «داود پهلوان» فرزند محمد اکبر باشنده اصلی ولایت کندهار، فعلی ناحیه نهم شهر کابل در پیوند این قضیه بازداشت شده اند.

طرح ریزی اختطاف فریبا«کاکر»، توسط ملاعبدالله از فرماندهان گروه طالبان در ولسوالی قره باغ ولایت غزنی با استفاده از نور احمد نام برادر فریبا «کاکر» و روح الله مشهور به داود عملی شده است.

افراد دستگیر شده اعتراف نموده اند که با ملا عبدالله از قبل ارتباطات داشتند و بدستور نامبرده  طرح اختطاف موصوفه را حین بازگشت شان از ولایت کندهار به کابل عملی نموده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *