فردی که قصد حمله انتحاری را جان سیاف داشت،دستگیرشد

ریاست عمومی امنیت ملی کشور از یک توطئه تروریستی علیه استاد عبدالرب سیاف از رهبران جهادی و نماینده مردم در مجلس نمایندگان جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی در یک اقدام اوپراتیفی اسامی نجیب الله مشهور به «ذاکرالله» فرزند نقیب الله باشنده ولسوالی جغتو سازمانده و پلان گزار حملات انتحاری به جان استاد سیاف بوده، شناسایی و دستگیر نموده است.

براساس گفته های مسئولان در ریاست عمومی امنیت ملی، این فرد قصد انجام حمله انتحاری را بالای رهبر و شخصیت جهادی و عضو شورای ملی افغانستان پروفیسور استاد عبدالرب رسول سیاف را داشته است.

فرد دستگیر شده قبلاً به اتهام انجام فعالیت های تروریستی مدت سه سال زندان را سپری نموده و دو ماه قبل از زندان رها شده و دو باره به صفت سرگروپ و سازمانده حملات انتحاری و تروریستی توسط قوماندان احمدالله نام نماینده طالبان میدان وردک در شورای کویته تعیین و برایش دستور داده شده بود تا حملات انتحاری و انفجاری را بالای استاد سیاف انجام دهد.

این فرد قبل از انجام حملات تروریستی توسط مؤظفین امنیت ملی شناسائی و با دو تن از همکارانش با مقداری سلاح و مهمات دستگیر شده است.

استاد سیاف از شخصیت جهادی و عضو مجلس نمانیدگان است که در این اواخر سخنرانی های تندی را علیه تروریستان داشته است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *