خلیلی با خانواده قربانیان اگسا و خاد اظهار غم شریکی کرد

در پیوند  با انتشار اسامی  پنجهزار  کشته شدگان  مهره های استخبارتی  دولت های کمونیستی به  ویژه اگسا و خاد معاونیت دوم مقام ریاست جمهوری   محمد کریم خلیلی،  با خانواده‌های این قربانیان ابراز همدردی کرده است.

 به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آقای خلیلی در پیامی ضمن ابراز همدردی و غم‌شریکی با خانواده‌های این قربانیان، می‌گوید که افشای نام‌های قربانیان، برای شماری از خانواده‌ها ممکن است دردناک باشد.

معاون رییس‌جمهور با آنکه از افشای فهرست قربانیان استقبال کرده، اما در پیام خود می‌افزاید: بدون شک افشا و مشخص‌شدن تاریخ شهادت چندین هزار نفر، پس از سال‌ها بی‌خبری و ناآگاهی، اکنون برای خانواده‌های به سوگ‌نشسته آنان، بسیار دردناک و اندوه‌بار است.

به طور قطع، ناله‌ها و ضجه‌های پدران و مادرانی که در غم بی‌اطلاعی از سرنوشت عزیزان‌شان طی سالیان گذشته با چشمان اشک‌بار شب را روز و روز را شب نموده‌اند، اکنون با مطلع‌شدن از شهادت آنان بیشتر و دردناک‌تر شده است.

آقای خلیلی می‌افزاید که مردم افغانستان در دوران جهاد و مقاومت نیز هزاران قربانی داده‌اند. به گفته‌ی معاون رییس‌جمهور، امروز نیز تروریزم و دهشت‌افگنی از مردم قربانی می‌گیرد.

با این‌حال، محمد کریم خلیلی می‌افزاید که رمز پیروزی مردم افغانستان در اتحاد آنهاست. به گفته‌ی او، دشمنان مردم همواره تلاش کرده تا از طریق نفاق‌افگنی به اهداف خود در این کشور برسند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *