ولسوالی سنگین هلمند از وجود شبه نظامیان پاکسازی شد

مقامات محلی در ولایت هلمند می گویند که ولسوالى سنگين این ولايت کاملا از کنترل شبه نظامیان طالب خارج شده و اداره آن را نیروهای امنیتی کشور بدست گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مقامات پولیس هلمند گفته اند که تروريستان در جریان شش ماه گذشته تلاشهای زیاد را به خرج داده اند تا بارديگر در اين ولايت آتش جنگ را شعله ور بسازند.

براساس گفته های مقامات محلی هلمند، شبه نظامیان طالب را که شماری از تروریستان خارجی در ولسوالى سنگین همراهى می کردند به یک سلسله نا امنى ها و درگيرى ها پرداختند و ميخواست كه اين ولسوالى را به تصرف خود در بياورد اما باتمام نيروى شان نتوانستند موفق شوند.

دفتر مطبوعاتی والی هلمند با نشر خبر نامه ای گفته ایت که نيروهاى امنيتى کشور در مقابل تروريستان مقاومت خوبی نشان داده و مناطق مختلف ولسوالی سنگین را از وجود آنان پاکسازی نموده که درنتیجه درگیری ۴۰ نفر از شبه نظامیان طالب كشته شده اند.

نیروهای امنیتی در جریان سه روز عمليات تمامی مناطق اين ولسوالى كه درآن تروريستان جابجا شده بودند بصورت مكمل ازوجود آنها پاكسازى شده و فعلا نيروهاى امنيتى در این مناطق پوسته های امنیتی را ایجاد کرده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *