شبکه اجتماعی باز هم یک دختر را به کام مرگ برد

تهدیدهای اینترنتی باعث خودکشی یک دختر دیگر در کارولینای جنوبی شد که پیشتر در شبکه های اجتماعی عضویت داشت.
به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل ازشبکه تلویزیونی سی ان ان، در تازه ترین مورد، یک دختر دوازده ساله فلوریدایی با نام ربکا سدوک که هدف حملات گسترده در اینترنت و شبکه های اجتماعی قرار گرفته بود، سرانجام خود را تسلیم مرگ کرد و با پرش از یک برجک نگهداری سیمان به زندگی خود پایان داد.
مقامات پولیس می گویند دختران مکتبی که این قربانی در آن تحصیل می کرد، با تحقیر و ارسال پیام های توهین آمیز به وی، عرصه را به قدری برای وی تنگ کردند که سرانجام وی تصمیم به خودکشی گرفت.
مقامات محلی می گویند وی در مکتب نیز درگیری هایی داشت و سرانجام تصمیم گرفته شد برنامه های درسی وی تغییر یابد، وی پیشتر در ماه دسمبر به علت بریدن مچ دستش، در بیمارستان بستری شدT مادرش تصمیم گرفت تا وی را از مکتبی که در آن تحصیل می کرد تبدیل کند.
مادر وی می گفت ربکا همواره صحبت از این می کرد که زشت و بی ارزش است ولی حتی عوض کردن مکتب نیز کمکی به حال وی نکرد و تهدیدهای اینترنتی در رسانه های اجتماعی همواره ادامه داشت.
پولیس می گوید لپ تاپ و تیلفون های همراه حدود پانزده دختر مکتب را ضبط کرده است و پیام هایی را که در چندین شبکه اجتماعی برای این قربانی ارسال شده بود، پیدا کرد؛ پیام هایی که در آن صحبت از لزوم مرگ و خودکشی قربانی می کرد.
وی پیش از خودکشی، در پیامی به یکی از دوستان خود در کارولینای جنوبی گفته بود دیگر تحملش به سر رسیده است و می خواهد خود را بکشد.
مقامات پولیس می گویند همه این بدماشی های اینترنتی از دوست یابی ها در شبکه های اجتماعی شروع می شود و اکنون با گسترش فناوری در تلفن های همراه، اصولا نوجوانان که از این تلفن ها استفاده می کنند و به صورت مستمر با شبکه های اجتماعی ارتباط دارند، بیش از پیش با خطر تهدیدهای اجتماعی روبرو هستند

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *