تقدیر بی سابقه ی رئیس جمهور از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور

حامد کرزی رئیس جمهوری، از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور که اخیراً در مسابقات فوتبال جنوب آسیا مقام قهرمانی را بدست آوردند، با تفویض مدال غازی میر مسجدی خان، توزیع اپارتمان ها و کمک های نقدی مورد تقدیر قرار داد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، رئیس جمهور در مراسمی در ارگ ریاست جمهوری خطاب به تیم ملی فوتبال کشور گفت: ” از روزیکه شما افغانستان را در فوتبال قهرمان بازی های آسیا ساختید، دیدید که مردم افغانستان چه خوشی های کردند.

او گفت: سراسر کشور در یک شور، هیجان و خوشی بسر می برد و جوانان در تمام افغانستان جشن گرفتند و سبب این همه خوشحالی که بعد از سالها مصیب و بیچارگی بدست آمد، شما هستید.”

رئیس جمهور ضمن تبریکی به بازیکنان تیم ملی فوتبال، گفت که به کوشش های تان ادامه دهید، دولت افغانستان با تمام امکانات با شماست و مطمئن هستم که تجار، سرمایه گذار و هموطنان متمول کشور نیز با شما ایستاده می شوند.

حامد کرزی گفت که شما به مردم افغانستان افتخار بخشیدید و من مطمئن هستم که قهرمان بازی های آسیا میشوید و بعداً بروید به بازی های جهانی و در آنجا خواهیم دید که تیم ملی فوتبال افغانستان در بازی های جهانی شرکت می کند، گول می زند و به افغانستان قهرمانی می آورد.

رئیس جمهور گفت که به سرعت که شما پیش میروید، پیروزی شما کاملاً متصور است و ان شاالله عملی می گردد.

سپس فرمان رئیس جمهور کشور در رابطه به تفویض مدال غازی میرمسجدی خان، توزیع یک باب اپارتمان به هر یک از بازیکنان در پروژه وزارت شهر سازی در منطقه خواجه رواش کابل، مکافات نقدی، تقدیر نامه ها و تحسین نامه ها به بازیکنان، ترینر و رئیس و همکاران تیم ملی فوتبال،  قرائت گردید.

در این فرمان به منصور فقیریار گول کیپر تیم ملی فوتبال کشور یک میلیون و یکصد هزار افغانی، یک باب اپارتمان دو اتاقه در پروژه وزارت شهر سازی در خواجه رواش و مدال غازی میر مسجدی خان منظور شده است.

همچنان در فرمان متذکره برای هر یک از ۱۹ تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور یک باب اپارتمان دو اتاقه، مدال غازی میر مسجدی خان و مبلغ یکصد هزار افغانی پول نقد، منظور گردیده است.

به همینگونه در فرمان رئیس جمهور برای یوسف کارگر سر مربی تیم ملی فوتبال کشور یک باب اپارتمان در پروژه وزارت شهر سازی در خواجه رواش و مدال غازی میر مسجدی خان منظور شده است.

سپس حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان برای هر یک از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور مدال غازی میر مسجدی خان را تفویض کرد.

در اخیر محفل یوسف کارگر سر مربی تیم ملی فوتبال کشور به نمایندگی از دیگران از تقدیر رئیس جمهور از ورزشکاران کشور، تشکری نمود.

وی پیروزی تاریخی تیم ملی فوتبال افغانستان را در بازی های فوتبال جنوب آسیا به رئیس جمهور کشور و مردم افغانستان تبریک گفت.

یوسف کارگر گفت که بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور همبستگی مردم افغانستان را به نمایش گذاشتند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *