زیبایی یک دختر نوجوان حادثه آفرین شد

دو نوجوان 19 و 16 ساله پس از درگیری خشونت آمیز در ساعات خارج شدن از مکتب با مرگ وحشتناک نوجوان 16 ساله با 69 ضربه چاقو پايان يافت.

 به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مایکل گراهام 19 ساله و مک یولی 16 ساله در ایالت یورکشایر به دلیل برقراری رابطه دوستی با یکی از همصنفی  های دختر، در یک نزاع و درگیری خونین منجر به مرگ مک یولی 16 ساله شد.

 این دو نوجوان برای جلب توجه آنجلا از هیچ تلاش رویگردان نبودند و در ساعات داخل و یا خارج از مکتب دانش آموزان دیگر بارها و بارها شاهد نزاع و درگیری بین آن دو بودند و حتی تلاش مدیر مکبت با جدا کردن صنف های این 3 نوجوان از یکدیگر برای پایان دادن به حملات دیوانه وار آنان بی فایده بود.

 درگیری آن ها در حالی به پایان رسید که مایکل گراهام مسلح به یک چاقو دو زبانه بعد از ختم درس در یکی از جاده های مجاور به انتظار همصنفی بی دفاع خود نشست و در نهایت از پشت سر به طرف مک یولی حمله ور شده و وی را با ضربات متعدد از پای درآورد و از صحنه جرم گریخت.

 وی در حالی که پریشان و خون آلود بود توجه پولیس را به خود جلب کرده و دستگیر شد، چاقو دوزبانه وی پس از دستگیری و کشف جسد کنار مقتول کشف و ضبط شد.

 در دادگاهی که روز گذشته در شهر اسکاربور در شمالی ایالت یورکشایر برگزار شد قاضی دادگاه با مورد خطاب قرار دادن وی به نام بزدل و ترسو وی را برای همیشه به زندگی در زندان محکوم کرد.

 به گزارش طب عدلی قانونی ضربات چاقو 69 ضربه گزارش شده و این ضربات را حتی وحشی ترین حیوانات بر بدن قربانی خود وارد نمی کنند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *