امارات در حال بر اندازی رژیم اردوغان

 به نقل از منابع خبری در فلسطین، یک منبع فلسطینی آگاه اعلام کرد: “محمد دحلان” یکی از سران سابق جنبش فتح که در حال حاضر به عنوان مشاور شیوخ امارات در ابوظبی حضور دارد، اخیرا به طور محرمانه و با استفاده از گذرنامه جعلی به ترکیه سفر کرده است.

به گفته این منابع، “محمد دحلان” طی این دیدار با گروه های معارض ترک و کُردزبان بنابر اشاره “محمد بن زاید آل نهیان” ولیعهد امارات دیدارهایی انجام داد.

این منبع که از نزدیکان “محمد دحلان” در ابوظبی به شمار می رود، گفت: سفر مذکور به صورت محرمانه انجام شد و در این دیدار مواضع برخی از فعالان و مخالفان با دولت “رجب طیب اردوغان” نخست وزیر کنونی مورد بررسی قرار گرفت.

گفته می شود از جمله افرادی که “محمد دحلان” با آنان دیدار کرده است، همچنین جوانان ترکی بوده اند که جنبش “تمرد” ترکیه به دست آنان مانند آنچه در مصر وجود دارد، تشکیل شده است.

این منبع در ادامه خاطر نشان کرد که آل نهیان سران امارات به جهت اینکه “رجب طیب اردوغان” نخست وزیر ترکیه در قبال تحولات مصر مواضعی مخالف با آنان اتخاذ کرده است، در صدد مجازات وی بر آمده اند.

در این راستا، امارات به لغو همه قراردادهایی که با دولت ترکیه داشت، بر آمده است که از جمله آن قرارداد شرکت نیروی امارات است که پروژه هایی را در ترکیه به ارزش 12 میلیارد دلار در دست دارد.

این منبع افزود: امارات در صدد است تا هر حکومت اسلامی را یا هر حکومت نزدیک به یک جریان اسلامی را به سقوط بکشاند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *