حضور جوانان در رسانه ها تغییرات خوبی را در برنامه ها آورده

 مسئول دفتر نی در شمال کشور می گوید: نقش و حضور پررنگ جوانان در رسانه‌های کشور تأثیرگذار می باشد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، نور آغاشریفی، مسئول دفتر نی در مزارشریف گفته است که، حضور جوانان در رسانه ها توانسته سلسله تغییراتی را برای آرایه بهتر برنامه ها و گزارش های در یک دهه در کشور به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه کار رسانه‌ای در کشور بدون حضور جوانان دشوار می باشد، افزود: همین جوانان هستند که در کارهای رسانه ای از خود شایستگی و لیاقت نشان داده اند.

شریفی در ادامه گفت: نقش جوانان در همه عرصه های مختلف اجتماعی محسوس می باشد از همین رو دولت باید برای جوانان بیشتر بستر فعالیت ها را فراهم سازد.

نامبرده در ادامه تصریح کرد: هیچ کاری بدون حضور جوانان نتیجه مثبتی به همراه نخواهد داشت و جوانان می توانند که در عرصه های مختلف نسبت به دیگران بهتر بدرخشند.

از سوی دیگر مسئول دفتر نی در شمال افغانستان تأکید می ورزد فقر، بیکاری، فساد اداری و عدم حضور جوانان در نهادهای دولتی و خصوصی سبب شده است تا جوانان کشور را ترک کنند.

نورآغا شریفی بیان داشت: عمده ترین مشکلی که جوانان در کشور با آن روبرو هستند نبود زمینه کار است که جوانان بدون روابط نمی توانند کار پیدا نمایند.

وی خاطرنشان ساخت: فساد اداری و مالی در کشور به حدی افزایش یافته است، تا رشوت در میان نباشد جوانان در ادارات و ارگانهای دولتی برای شان کار پیدا نمی توانند.

این در حالی است که همواره نگرانی از نبود کار برای جوانان در کشور وجود داشته و جوانان به دلیل نبود کار افغانستان را به مقصد کشور های خارجی ترک می کنند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *