دستگيري 12 فرد خلافكار در ولايت هرات

پولیس هرات از دستگیری 12 مخالف و سارقین مسلح در این ولایت خبر می دهند. مقام های امنیتی در ولایت هرات می گویند این افراد شب گذشته از نقاط مختلف شهر هرات همراه با مقداری سلاح و مهمات دستگیر شده اند.

 به نقل از خبرنگار خبرگزاری خاورمیانه در هرات – عبدالروف احمدی سخنگوی فرماندهي پليس ولایت هرات می گوید: در جریان یک عملیات شب گذشته در ولسوالی های غوریان و کهسان این ولایت سه مخالف مسلح دولت همراه به یک عراده موتر کرولا و دو میل سلاح دستگیر شده اند.

احمدی افزود این افراد قصد ترور افراد سرشناس را در ولایت هرات داشته اند که هم اکنون تحقیقات از نزد این افراد جریان دارد. در همین حال احمدی ادامه داد که در جریان یک عملیات دیگر 4 مخالف مسلح دولت همراه با سلاح از مربوطات شهر هرات دستگیر شده اند.

او می گوید در این عملیات سه سارق مسلح همراه با سلاح و مهمات نیز دستگیر شده اند. همچنان سخنگوی پليس ولایت هرات از دستگیری دو تن به اتهام نگهداری مهمات منفجر ناشده در این ولایت خبر می دهد.

احمدی افزود که از خانه این افراد 9 گلوله منفجر ناشده به دست آمده است که به دست پولیس افتاد. احمدی اضافه کرد که تحقیقات بیشتر از نزد این افراد جریان دارد. در یک خبر دیگر پولیس هرات از به دست آوردن 19 بطري مشروبات الکی در این ولایت خبر می دهد.

عبدالروف احمدی افزود که این مشروبات در ولسوالی اوبه هرات ساخته شده بود و قاچاقبران قصد فروش آنرا در شهرهرات داشتند که از سوی پولیس دستگیر شده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *