830 دانش آموز از یک دوره آموزشی در هلمند فارغ شدند

مقامات ولایت هلمند می گویند که 830 تن از دانش آموزان که در یک دوره آموزشی شش ماهه برای آمادگى كانكور در این ولايت اشتراک کرده بودند، فارغ شدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در اين دوره آموزشی ۸۳۰ دانش آموز پسر و دختر از فارغين صنف دوازدهم ولایت هلمند اشتراک کرده و برنامه های آموزشی آنان در بخش آمادگی کانکور توسط یک مرکز آموزشی خصوصی بنام توحید پیشبرده شده است.

در اولین دور از مراسم فراغت این دانش آموزان، محمد نعيم والى هلمند، شمار از نمايندگان مجلس، استادان وصدها دانش آموز اشتراك کردند.

محمد نعيم والى هلمند در مراسم گفت: جاى خوشی است كه امروز صدها تن از دانش آموزان دختر و پسر در بخش آمادگى كانكور آموزش ديده اند وبراى سپری کردن امتحان كانكورآماده شده اند.

به گفته والی هلمند، مرکز آموزشی توحید سال گذشته نیز چنین برنامه های آموزشی را برای دانش آموزان صنف دوازدهم در این ولایت داشته و صدها نفر از این دانش آموزان در دانشگاه های مختلف كشور راه یافته و به تحصيلات عالى شان ادامه می دهند.

وی از اشتراک کنندگان این دوره آموزشی خواست که به تحصیلات شان ادامه داده و در آينده مسؤليت هاى خويش را در قبال مردم و کشورشان به وجه احسن ادا نمايند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *