تهاجم غرب به سوریه، حمله به انسانیت است

مفتی اشفاق حسین قدری منشی سازمان تنظیم علمای اسلام در هند تهاجم غرب را به سوریه محکوم کرد و حمله موشکی آمریکا و متحدانش علیه سوریه را ‘حمله به انسانیت خواند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این مفتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت که کلاه سفید ها در خصوص انجام حمله شیمیایی از سوی بشار اسد به تمام جهان دروغ گفته اند. این کلاه سفید ها بودند که با کمک گروه تروریستی جبهه النصره حمله شیمیایی در سوریه را ترتیب دادند.

مفتی حسین در مورد تهاجم غرب به دیگر کشورهای خاورمیانه گفت که عراق و لیبی نیز به دلیل همین اخبار دروغ دچار جنگ شدند.

وی ضمن این که مخالفت خود را تهاجم غرب اعلام کرد گفت که اعضای سازمان تنظیم علمای اسلامی  محصولات آمریکایی، اسرائیلی، فرانسوی و انگلیسی را تحریم خواهند کرد.

وی در ادامه گفت که آمریکا و اروپا با سیاست های خود همیشه به دنبال نابود کردن آسیا و آفریقا بوده اند اما همه کشورهای آسیایی از جمله هند باید با از طریق اتحاد به این اقدامات آمریکا و متحدانش پاسخ دهند.

مفتی قدری در پایان خواهان پیروزی سوریه و ولادیمیر پوتین در جنگ علیه تروریسم و غرب شد.

آمریکا با متحدان خود بامداد روز شنبه دمشق و حمص سوریه را هدف حمله نظامی قرار دادند که بر اساس گزارش سانا، تمام موشک های شلیک شده متجاوزان به منطقه دنحه در ۲۴ کیلومتری غرب حمص سرنگون شد.

این تهاجم به بهانه حمله شیمیایی بر دوما صورت گرفت که هیچ مدرک بر وجود این ادعا پیدا نشد؛ اما آمریکا، فرانسه و انگلیس دست به تجاوز در سوریه زدند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *