شلیک موشک به نشانه پیروزی بشار اسد

در پی شلیک ۲ گلوله موشک در مرز جولان اشغالی به نشانه پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری، برای اولین بار ۲ موشک رهگیر از سامانه “گنبد آهنین” در شمال سرزمین های اشغالی شلیک شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، منابع نظامی در سرزمین های اشغالی می گویند دست کم ۲ گلوله موشک در مرز جولان اشغالی چهارشنبه شب شلیک شد که پس از آن، برای اولین بار سامانه گنبد آهنین در شمال سرزمین های اشغالی فعال و ۲ موشک رهگیر از آن شلیک شد.

منابع نظامی اسرائیل می گویند احتمالا ارتش سوریه این گلوله ها را به نشانه شادمانی و پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری شلیک کرده است.

پس از اینکه مشخص شد موشک ها در منطقه ای باز در مرز فرود آمده اند عملیات رهگیری متوقف شد. اما شلیک این گلوله ها باعث هدفگیری نظامیان اسرائیل به سوی مرزهای سوریه شد و نظامیان اسرائیل از دو منطقه در جولان به سوی خاک سوریه شلیک کردند.

اسرائیلی ها می گویند علاوه بر شلیک این ۲ گلوله موشک، شلیک سلاح های سنگین ارتش سوریه باعث شد چندین گلوله به داخل قلمروی اشغالی جولان در شمال فرود آید.

هفته گذشته یک گلوله موشک در نزدیکی ایست بازرسی ارتش اسرائیل در “مونت هرمون” اصابت کرد و منفجر شد. پس از آن ارتش رژیم اسرائیل مواضعی در خاک سوریه را به آتش توپخانه هدف قرار گرفت. اما این بار اسرائیلی ها مقابله به مثل نکردند.

بشار اسد با کسب بیش از ۸۸ درصد آرا برای سومین دوره در انتخابات ریاست جمهوری سوریه به پیروزی رسید.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *