رژیم اسرائیل قانون جلوگیری از پخش اذان در قدس شریف را تصویب کرد

رژیم اسرائیل غاصب قانون جلوگیری از پخش اذان در مساجد قدس را با وجود مخالفت گسترده فلسطینیان، تصویب کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، کمیته وزارتی کابینه اسرائیل به تصویب و اجرای قانون مربوط به جلوگیری از پخش اذان از مساجد قدس رای داد.

علاوه بر این، در جلسه کمیته وزارتی کابینه اسرائیل قانون مصادره اراضی فلسطینیان در کرانه باختری نیز تصویب شد.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین گزارش داد که  بنیامین نتانیاهو روز گذشته (یکشنبه) در جلسه هفتگی کابینه اسرائیل اعلام کرده بود که از طرح ممنوعیت پخش اذان در مساجد فلسطین حمایت می‌کند.

طبق قانون مذکور، منبرها از پخش پیام‌های دینی یا ملی با هدف ترغیب مومنان به برپایی نماز منع شدند.

در این قانون آمده است: «صدها هزار اسرائیلی به‌طور روزانه و معمولی از سر و صدای اذان در رنج هستند و قانون پیشنهادی بر پایه آزادی دین و عقیده ارائه شده است.»

پیش‌نویس این قانون را موتی یوگاف، عضو کنیست (پارلمان اسرائیل) از حزب خانه یهودی ارائه کرده بود که با استقبال بسیاری از وزیران حزب لیکود و خانه یهودی مواجه شد.

Author

About Author

3 thoughts on “رژیم اسرائیل قانون جلوگیری از پخش اذان در قدس شریف را تصویب کرد

  1. کشور اسرائل در واقع یک کشور ضد اسلامی و اشغالگری است که هدف غایی این از بین بردن مسلمانان بخصوص ملحق کردن کشور مقدس فلسطین در پیکر اسرائل.
    هر روز انگشت انتقاد من بالای کشور های عربستان، ایران و کشور های خاور میانه و پاکستان که مؤلد تروریست است به نحوه خود را توجیهه میکند که ما عاری از هرنوع فساد هستیم.
    جناب رهبرهای کشور های اسلامی مرگ برشما خوب است که نام اسلام را به خود گذاشتیند و یک کشور صهیونیستی هر روز بالای مسلمانان از هر نوع ظلم و ستم دریغ نمیورزد و حتی مانع تطبیق قانون اسلام شده است.
    جناب خمینی و آل عرب و اردوغان امثالهم اگر واقعا مسلمانی و اگر واقعا خدا را میشناسی و اگر امت محمد ص هستی لطفا علیه این رژیم اشغالگر قیام کنید.
    و در غیر این لعنت خدا بر شما رهبرهای منافق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *