یک نوزاد ربوده شده امریکایی پس از ۱۸ سال پیدا شد

یک نوزاد که در بدو تولد در شفاخانه ای در فلوریدا ربوده شده بود، پس از ۱۸ سال در کارولینای جنوبی پیدا شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از یورونیوز، نام واقعی این نوزاد کامیا موبلی است که در سال ۱۹۹۸ میلادی تنها چند ساعت پس از تولد، از شفاخانه شهر جکسون ویل ایالت فلوریدای آمریکا ربوده شده بود و پولیس توانست او را پس از ۱۸ سال از شهر والتر بورو در کارولینای جنوبی پیدا کند.

مایک ویلیامز، کلانتر شهر جکسون ویل می گوید: در کارولینای جنوبی ما دختر هجده ساله ای را یافتیم که در همان روز به دنیا آمده بود اما نام متفاوتی داشت. پس از انجام تحقیقات معلوم شد که برای تایید هویت این دختر جوان از اسناد جعلی استفاده شده است. گفتگو با ساکنان شهر والتربورو نیز این احتمال را که این دختر جوان در واقع همان کامیا موبلی است، تقویت کرد. فرماندهی جکسون ویل این هفته نمونه ای از “دی ان ای” او را به آزمایشگاه جرم شناسی فلوریدا فرستاد و شب گذشته ما این تاییدیه را دریافت کردیم که دختر جوانی که در کارولینای جنوبی یافتیم همان کامیا موبلی است.

در طول این مدت، “کامیا موبلی” با یک نام مستعار زندگی می کرد و این تصور را داشت که “گلوریا ویلیامز” مادر واقعی او محسوب می شود.

خانواده اصلی این دختر ۱۸ ساله از طریق اخبار، محل زندگی وی را پیدا کردند. این نوزاد فقط ۸ ساعت از زمان تولدش گذشته بود که بوسیله “گلوریا ویلیامز” که خود را یکی از کارمندان شفاخانه معرفی کرده بود، ربوده شد. گزارشها حاکی از آن است که این زن به بهانه اینکه نوزاد تب دارد او را از اتاق خارج کرده و پس از آن ناپدید شده است.

پولیس گلوریا ویلیامز را به عنوان مظنون این آدم ربایی بازداشت کرده است.

پولیس در ادامه اعلام کرد انجام آزمایش های “دی ان ای” هویت واقعی “موبلی” را نشان داد. وی هم اکنون در سلامت کامل به سر می برد و هیچ مشکلی ندارد.

5699174_503

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *