سومین مناطره انتخاباتی ترامپ و کلینتون

سومین مناظره انتخاباتی کلینتون و ترامپ در حالی برگزار گردید که در نظر سنجی ها کلینتون پیشتاز انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از سی ان ان، آخرین مناظره انتخاباتی “هیلاری کلینتون” نامزد حزب دموکرات و “دونالد ترامپ” نامزد حزب جمهوریخواه در لاس و گاس برگزاری گردید. گرداننده این مناظره کریس والاس از شبکه خبری فاکس بود. این مناظره نسبت به دو مناظره قبلی تند تر بود اما تمام اتهامات آن تکراری بود.

در این مناظره درباره زنان و درباره اظهارات جنجالی ترامپ درباره زنان بحث صورت گرفت که ترامپ تمام این ادعاها را رد کرد.

در این مناظره همچنان درباره روسیه، سلاح هسته ای و همچنین ترامپ از گفتن اینکه آیا نتیجه انتخابات را خواهد پذیرفت یا نه مورد بحث قرار گرفت.

در این مناظره نام رئیس جمهور روسیه بارها تکرار شد. کلینتون با اشاره به انتشار اسناد ویکی لیکس گفت: برای ترامپ فرقی نمیکند که روسیه از امریکا جاسوسی کند، زیرا روسیه ترامپ را کمک میکند.

اما ترامپ در این باره گفت: پوتین تمام کارهایش را با هوشیاری سپری نموده است. شما پوتین را خوش ندارید چون در سوریه در مقابل تان ایستاده است. پوتین از اوباما و کلینتون هوشیارتر است زیرا توانست روسیه را مجهز با سلاح هسته ای کند.

کلینتون ترامپ را آله دست روسیه خواند اما ترامپ گفت من آله دست او نیستم این شما هستید که روسیه از شما استفاده می کند.

این دو نامزد در مناظره اول باهم در ابتدا و انتهای مناظره قول دادند اما در مناظره دوم تنها در آخر با هم قول دادند اما در این مناظره نه در ابتدا و نه در انتها با هم مصافحه نکردند این نشان دهنده روابط پر تنش این دو نامزد است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *